Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: درخت انقلاب در طول این چهل و دو سال روز به روز و سال به سال تنومندتر شده و کسانی که تیشه به ریشه آن می‌زدند فقط خود را خسته کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان ما همواره سعی داشتند که این نظام را به خیال خود سرنگون کنند، اما نتیجه تلاش آنها سربلندی برای ملت ایران و روسیاهی برای دشمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما همواره می‌دیدیم که دشمنان ما تاریخ و زمان برای توقف حرکت پرشتاب این انقلاب و حتی سرنگونی آن تعیین می‌کردند اما هیچ‌یک از این تصورات آنها محقق نشد. 

مرحبا خاطرنشان کرد: نه تنها این تصورات آنها درباره توقف حرکت انقلاب ما محقق نشد، بلکه ما دیدیم که روز به روز این انقلاب پیشرفت در حوزه های بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و صنایع موشکی و... داشته و دارد و امروز در این حوزه‌ها سرآمد شده است. 

وی ادامه داد: نباید به آنچه که امروز دست یافته‌ایم اکتفا کنیم و متوقف شویم، بلکه باید سرعت به سوی پیشرفت را بیش از پیش ادامه دهیم و قلل توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم. 

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به خاطر مشکلات معیشتی که امروز مردم با آن مواجهند شرمنده این ملت هستیم و البته این وضعیت حق مردم ایران نیست و باید ما هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم و مردم به آنچه که شایسته‌شان است دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس انقلاب اسلامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم