Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در این باره گفت: «صدور سند تک برگ برای یکی از میدان‌های شهر، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، اتفاق خوبی است که برای اولین بار در کشور شاهد آن هستیم.»

محمد نادر محمد زاده اضافه کرد: «میدان آزادی در محدوده منطقه ۹ شهرداری تهران در پلاک ثبتی  ۲۳۹۵ اصلی واقع شده که معروف به اراضی طرشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در تشریح این اقدام گفت: «با هماهنگی های انجام شده جهت حفظ و صیانت‌ از اموال شهرداری تهران و حفظ حقوق بیت المال، کارگروهی با حضور سازمان املاک و مستغلات، اداره کل ثبت استان تهران، اداره کل راه و شهر سازی، وزارت اطلاعات، سازمان محیط زیست روسای ادارات ثبت شهر آرا، زیبا دشت و رودکی به ریاست بازپرس ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که از دستاوردهای های این کارگروه، صدور اسنادی چون بخشی از اتوبان شهید همت و میدان آزادی برای اولین بار در کشور است.»

 محمد زاده خاطرنشان کرد: «اراضی طرشت جزو آن دسته از املاکی است که  موردتوجه سود جویان بوده و هر ساله مبالغی را با عناوین مختلف از شهرداری تهران برداشت می‌کردند. حالا اما با صدور این اسناد، این املاک املاک تثبیت شده و  جلوی سو استفاده احتمالی افراد سودجو دربرداشت های غیر قانونی از اموال عمومی شهر و شهرداری تهران گرفته خواهد شد.»

کد خبر 584223 برچسب‌ها میدان‌ آزادی شهرداری شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: میدان آزادی شهرداری شهر مدیریت شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی اصغری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک وهمچنین نارضایتی شهروندان شده است.

وی گفت: به استناد تبصره ۱ بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی وهمچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اجرا می‌شود.

اصغری اعلام کرد: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

وی از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج خبر داد و افزود: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: وانت‌های میوه‌فروش در۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

وی ادامه داد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری تصریح کرد: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903057

دیگر خبرها

  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان