Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان با بیان این که خوابگاه کمانداران آماده افتتاح است، گفت: برای افتتاح خوابگاه منتظر برنامه زمانبندی وزیر ورزش و جوانان هستیم.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمام کارهای مقدماتی خوابگاه کمانداران انجام شده و برای افتتاح تنها منتظر برنامه زمانبندی وزیر ورزش و جوانان هستیم تا با حضور وزیر خوابگاه را افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان اعتبارات برای ساخت و تکمیل این پروژه را ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و ۵۰۰ میلیون تومان توسط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تامین اعتبار شد تا این پروژه که در ضلع شرقی سایت تیروکمان قرار دارد، تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

رییس فدراسیون تیروکمان اضافه کرد: با ساخت این خوابگاه دیگر کمانداران دغدغه ای برای برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در سایت تیروکمان نداشته و مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می شود.
وی همچنین در خصوص علت ایجاد تغییرات در کادر فنی ریکرو گفت: به دلیل عدم تمایل و انگیزه مجید میررحیمی در همکاری با تیم ملی، با نظر خود او این تغییرات صورت گرفت که شوک مناسبی برای کمانداران بود و از نظر روحی و روانی تاثیرات مثبتی را به دنبال داشت.

شعبانی بهار همچنین از اعزام تیم ریکرو به اردوی تدارکاتی ترکیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردوی تمرینی از ۱۰ فروردین در آنتالیا ترکیه برگزار می شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت. در کنار برگزاری اردوی مشترک، بین کشورهای شرکت کننده مسابقاتی نیز برگزار می شود. 
وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تیم کامپوند نیز به ترکیه اعزام خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تیم کامپوند در صورت جذب اسپانسر به ترکیه می رود، در غیر این صورت اعزامی در این تیم نخواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901436

دیگر خبرها

  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد