Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب تا ساعتی دیگر در سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری و همچنین در بستر فضای مجازی آغاز می شود.

براساس این گزارش، ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری و ورود به موچ چهارم کووید -۱۹، با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات تصمیم گرفت که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت خودرویی و موتوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در تهران در ۱۲ مسیر انجام می‌شود. همچنین مراسمی بدون حضور جمعیت در میدان آزادی برگزار می‌شود و تمامی سخنرانی‌ها و قرائت قطعنامه نیز از سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

همچنین قرار است راهپیمایی امسال در بستر فضای مجازی نیز برگزار شود، از این‌رو مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir حضور خود را ثبت کرده و شعار و پوستر انتخاب کنند.

کد خبر 5143722

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن ستاد ملی مقابله با کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف روسیه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی انتخابات 1400 محمدجواد ظریف نیروی هوایی ارتش ایالات متحده امریکا محمدباقر قالیباف انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند