Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:55:17 GMT

واکسن ایرانی کرونا حتما تائیدیه جهانی می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۶۶۴۳

واکسن ایرانی کرونا حتما تائیدیه جهانی می‌گیرد

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: واکسن ایرانی کرونا حتما تاییدیه جهانی خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، محمد مخبر با بیان اینکه تمام فرایندها و مراحلی که طی می‌کنیم بر اساس پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی است و مرتب به آنها گزارش می‌دهیم، اظهار کرد: اگر به سایت سازمان بهداشت جهانی مراجعه کنید می‌بینید که یکی از شرکت‌های سازنده واکسن کرونا، شرکت ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینگونه نیست که تاییدیه صادر کنند و باید یک نظارت داشته باشند که پروتکل‌ها و داده‌های موجود تحویل آنها شود و رد نکنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پاسخ به این سوال که آیا واکسن ایرانی مانند برخی دیگر واکسن‌ها تاییدیه جهانی خواهد گرفت؟ گفت: حتماً این اتفاق خواهد افتاد؛ اینکه از کجا تاییدیه بگیرد در وزارت بهداشت مطرح می‌شود اما حتماً تاییدیه جهانی خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 474149

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره واردات واکسن کرونا تاییدیه جهانی واکسن کرونا وزارت بهداشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی