Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امسال به خاطر شیوع کرونا و ضرورت دوری از تجمع‌، مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در تبریز، همانند سراسر کشور با حضور خانواده‌ها، ولی متفاوت از سال‌های گذشته و به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در تبریز هم از ساعت ۹ صبح از میدان بزرگ ائل‌گلی آغاز شده و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود و برخی نیز بر روی موتورهای خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال، علی رغم شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور تبریز به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

بر این اساس، خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش آموزی از میدان بزرگ ائل‌گلی طی یک‌ساعت به مقصد فلکه خیام واقع در بلوار شهید باکری(ائل گلی) حرکت می‌کنند.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت "محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران" بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته‌ شده است.

همچنین گروه‌های ورزشی چوگان و اسب سواری نیز در کنار راهپیمایی خودرویی حضور دارند.

به گزارش ایسنا، در پایان راهپیمایی خودرویی، به ۲۲ خودرویی که زیباترین تزئین را داشته باشد، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

همچنین، مراسم ویژه‌ای نیز بعد از راهپیمایی خودرویی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۱ قبل از ظهر در محوطه سنگفرش ارک تبریز برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، امسال در کنار راهپیمایی خودرویی و موتوری، راهپیمایی مجازی نیز در بستر اینترنت برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی راهپیمایی 22 بهمن آذربايجان شرقي شهر تبریز راهپیمایی خودرویی خودرویی و موتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد