Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ۲۲ بهمن سالروز میثاق دوباره ملت فهیم ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب است و مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر‌هایی که به عنوان مبادی راهپیمایی اعلام شد به صورت رژه موتوری و خودرویی و با رعایت نکات بهداشتی آغاز شد.

در شهر اهواز این مراسم باحضور مردم با خودرو و موتور از ساعت ۹ صبح از جاده ساحلی غربی کیانپارس اهواز، جاده ساحلی غربی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی میدان مولوی پل نادری خیابان سلمان فارسی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امراله نوذری فرماندار اندیکا گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم کاروان خودرویی ساعت ۸ صبح از مصلی نماز جمعه شهر آبژدان و پس از طی مسیر روستا‌های تلخاب نظر، سرگچ آبژدان، الیاس، قیطاس، کوشک، مافگه، قلعه برون، شهرک شهید اسدپور، سه راه قاسم آباد، چگارمان و پایان آن شهر قلعه خواجه آغاز شد.

او در ادامه بیان داشت: مراسم رژه خودرویی روز پیروزی شکوهمند اقلاب اسلامی در بخش چلو از ساعت ۸ و ۳٠ دقیقه صبح از بخشداری چلو به سمت پاسگاه انتظامی آغاز شد.

در دزفول این مراسم ساعت ۹ صبح  از مصلای نماز جمعه به سمت شهیدآباد آغاز شد و در هویزه از میدان بسیج، میدان امام رضا (ع)، میدان قمر بنی هاشم، حمیدیه از خیابان ۹ مهر، خیابان امام خمینی میدان شهید نوری، رامشیر از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، دهدز: از تقاطع شهدای گمنام به سمت میدان امام خمینی (ره)، شهر چمران از بلوار، ولیعصر(عج)، میدان شفا، بلوار رسالت، خیابان امام و در بستان از درب بخشداری به سمت خیابان امام، مزار شهدای گمنام آغاز شد.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن انقلاب اسلامی آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد