Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: پشتوانه انقلاب اسلامی اراده الهی است و هیچ قدرتی توانایی شکست انقلاب اسلامی را ندارد. هیچ خیانتکار و عامل نفوذی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امشب در آستان مقدس شهدای باقریه(ع) بیرجند، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم نوید پیروزی انقلاب اسلامی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تفاسیر شیعه و سنی آمده که ایرانیان زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران معجزه و اراده الهی است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی عنوان کرد: در فکر هیچ کسی و در هیچ محاسبه‌ای پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌گنجید. انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم هیچ محاسبه‌ای پیروز شد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک موجود زنده، بالنده، متحرک و به سوی پیشرفت در حال حرکت است. انقلاب اسلامی مردم را با هم متحد کرد. دشمنان را ترساند. انقلاب اسلامی به مردم شجاعت داد‌. آن زمان نوجوانان از تانک، مسلسل و زندان نمی‌ترسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پول، تبلیغات و سخنرانی نمی‌توان این کارها را انجام داد. با کار فرهنگی نمی‌توان دل‌ها را متحد کرد و این کار انقلاب است.

حج‌ الاسلام تویسرکانی بیان کرد: آیه ۵۴ سوره مائده بشارت و نوید انقلاب اسلامی را داده است.

وی با بیان این‌که فردا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم، افزود: پشتوانه انقلاب اسلامی اراده الهی است و هیچ قدرتی توانایی شکست انقلاب اسلامی را ندارد. هیچ خیانتکار و عامل نفوذی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نسل‌ها عوض شده اما فرهنگ انقلاب اسلامی عوض نمی‌شود. ارزش‌های انقلاب اسلامی عوض نشده و همان ارزش‌های ۴۲ سال گذشته است. آزادی، اخلاق، عدالت، معنویت، استقلال، برادری و مرزبندی با دشمن و مبارزه با فقر و فساد از جمله ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: ۴۲ سال گذشته برای همین ارزش‌ها انقلاب کردیم و امروز نیز آرمان ما همان ارزش‌ها است. این ارزش‌ها کهنه و پوسیده نمی‌شود و همیشه تازه است.

وی عنوان کرد: ایرانیان در آخرالزمان زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) خواهند بود. این همه دشمنی با کشور ایران به دلیل رفتن طاغوت و آمدن امام(ره) نیست. دشمن می‌داند که این آغاز یک دولت جهانی است. مبدا ایران است و مقصد جهان. ما به دنبال تمدن نوین اسلامی در سطح جهان هستیم و برای این آرمان بزرگ باید خودمان را آماده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: شما مردم صبور و نجیب که در این تحریم حداکثری و جنگ نابرابر اقتصادی مقاومت و ایستادگی کردید آینده‌ای درخشان در انتظار شما است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی افزود: امیدواریم خداوند توفیق پاسداری از خون شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری‌زاده و سایر شهدا را به ما بدهد و با تمام توان از مقام معظم رهبری اطاعت کنیم.

وی عنوان کرد: این مسیر با فتح و پیروزی همراه است و عاقبت دشمنان نیز مشخص است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین حجت الاسلام تویسرکانی انقلاب اسلامی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب آغاز شد+ فیلم
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است