Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:34:21 GMT

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حقانیت بر ظلم بود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۶۷۱۹

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حقانیت بر ظلم بود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۳۵۷، برافروزی شعله باور، ایمان و اعتقاد به پیروزی حقانیت بر ظلم بود و حفظ اقتدار و عظمت درخت به ثمر رسیده این انقلاب در طول سالیان جهاد، دفاع و تحریم، جز در سایه زعامت رهبری عالمانه و حکیمانه و در لوای پیروی و تأسی همدلانه مردم آگاه کشور عزیز ایران میسر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینک در چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شروع بهاری دیگر از این انقلاب، ضمن تجدید میثاق و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام ایران اسلامی، این عید بزرگ را محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان و بویژه مردم غیور و شریف استان خراسان رضوی تبریک عرض می‌نمایم.

اکنون در شرایطی که کشورمان درگیر اپیدمی ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا می‌باشد، ضمن آرزوی تندرستی و بهروزی برای آحاد مردم کشور از خداوند متعال توفیقات همراه با عزت، شوکت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری  خراسان رضوی گفت: این استان بیش از ۸ میلیون هکتار  زمین ملی دارد که حفظ و حراست از آن نیازمند مشارکت مردم و همیاران طبیعت است.

فنودی افزود: وجود حدود ۲۵ هزار همیار طبیعت در خراسان رضوی فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ و حراست و توسعه منابع طبیعی و  نمونه شاخصی از مشارکت خودجوش مردم در زمینه احیا و حفاظت از منابع طبیعی است.

وی گفت: طرح شورای همیار طبیعت  نخستین بار  به همت خراسان رضوی به سازمان منابع طبیعی  و آبخیزداری کشور ارائه  و با تصویب و تایید آن در اداره کل آموزش ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان قرار شد این طرح به صورت پایلوت دراین  استان آغاز و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت آن برای اجرا به سراسر کشور ارسال شود.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی افزود:با  آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت قرار است در هر شهرستان شورای همیار طبیعت تشکیل و علاقمندان به منابع طبیعی و حفظ و حراست از آن با عضو شدن در این شورا بازوی توانمندی در این مسیر متعالی باشند.

 فنودی استفاده از خرد جمعی همیاران طبیعت استفاده از ظرفیت و توانمندی آنها و ایجاد ساختار منسجم این گروه مردمی را از اهداف تشکیل این شورا برشمرد و گفت:  حفظ مراتع و منابع طبیعی، توسعه فضای سبز و درختکاری و درخت داری از برکات و آثار مشارکت همیاران طبیعت است که به صورت داوطلبانه و خودجوش به عنوان باقیات و صالحات ارزشمند برای این عزیزان ماندگار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شعار سال با عنوان  جهش تولید با مشارکت مردم افزود: آموزش و ترویج در موضوع روابط عمومی سرمایه‌گذاری در توسعه و حفظ منابع طبیعی است چرا که آگاهی مردم باعث افزایش و دغدغه مندی آنها در این حوزه و موجب برکات فراوانی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی از همه علاقمندان به طبیعت خواست تا با مراجعه به سامانه همیار طبیعت و دریافت کارت شناسایی به جمع حافظان مروجان و حامیان طبیعت بپیوندند.

در حاشیه این مراسم همیاران طبیعت از نهالستان ایرانی تورانی طرق بازدید و با روند تولید نهال برای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت آشناشدند 

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است