Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قرارداد‌های سنگین برخی بازیکنان بنجل و حاشیه ای خارجی مانند آنتونی استوکس و ماریو بودیمیر که خسارت‌های زیادی را به باشگاه پرسپولیس تحمیل کرده است، اظهار داشت: کاملا مشخص است در این قراردادها چه اتفاقی رخ داده و همه هم از این فساد مطلع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی به این قراردادها ورود کنند. باید درباره قرارداد بودیمیر و استوکس پیگیری قضائی صورت بگیرد.

وی افزود: مدیرانی که این قراردادها را امضاء کردند به دلیل لطمه به بیت‌المال باید مورد بازخواست و برخورد قرار بگیرند و از جیب خودشان این خسارت‌ها را پرداخت کنند. این همه آدم به دلیل اختلاس  اعدام یا زندانی می‌شوند و مدیرعاملی هم که این‌ چنین به باشگاه تحت مدیریتش ضربه می‌زند، باید پاسخگو باشد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برای من عجیب است چرا در این 20 سال یک مدیر استقلال یا پرسپولیس به دلیل اینگونه قرارداد بستن تحت پیگیری قرار نمی‌گیرند. آنتونی استوکس با آن همه فجایع اخلاقی در زمان بازی‌اش در تراکتور، پدر این تیم را درآورد و باید مشخص شود چرا با این سابقه مدیری مثل محمد حسن انصاری‌فرد که ورزشی هم است، این بازیکن را برای پرسپولیس جذب کرد.

نکیسا ادامه داد: همه ‌می‌دانیم چه اتفاقی در این قراردادها می‌افتد و بارها هم این مسائل را گفته‌ایم و نوشته ایم اما نظارت اصولی وجود ندارد. من با ابراهیم شکوری در ارتباط هستم و می‌دانم مدیران فعلی پرسپولیس چگونه برای تامین منابع مالی اداره این باشگاه در تلاش هستند اما در نهایت باید بخش زیادی از این منابع را صرف ندانم‌کاری مدیران قبلی کنند.

وی افزود: باید نماینده ای از سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی در باشگاه‌ها به صورت ثابت مستقر شود تا از این طریق نظارت بیشتری هم صورت بگیرد. اگر دولت و سیستم قضائی کشور 2 مدیر را مجبور کند، این خسارت را از جیب‌شان پرداخت کنند، دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و می‌دانند چگونه خودشان را جمع کنند تا با چه کسی چه قراردادی ببندند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره دلیل شکایت نکردن باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس عنوان کرد: قطعا در این ماجرا اتفاقی رخ داده که مدیران پرسپولیس عزم جدی برای پیگیری این پرونده ندارند اما من نباید درباره‌اش صحبت کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیما نکیسا پیشکسوت پرسپولیس قرارداد استوکس قرارداد بودیمیر قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت: هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت: من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت: ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد: نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران