Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران صددرصد مردمی است و این ویژگی سبب تداوم و استمرار این انقلاب در طول چهل و دو سال گذشته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله حسینی بوشهری در مراسم جشن انقلاب در رشت، اظهار کرد: خداوند در قرآن ۳ نعمت الهی را دفع خطر دشمن، آزادی و امداد های غیبی نام می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی صد در صد مردمی داشته و دارد در خصوص نقش مردم علاوه بر امدادهای غیبی، دفع خطر دشمن از ناحیه خدا، نعمت آزادی در پرتو این انقلاب بزرگ و تاریخی، اظهار کرد: در این ۴۲ سال انقلاب اسلامی دشمنان خواب هایی دیدند اما ما اجازه نداده ایم این خواب ها تعبیر شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمن نقشه هایی طراحی کرد و برنامه ریزی هایی کرده بود که مردم اجازه ندادند این نقشه ها و برنامه ها عملی شود، افزود: دنیای استکبار و جبهه طاغوت، دین و معنویت را نمی خواستند.

آیت الله بوشهری افزود: خطر دفع دشمن، نعمت آزادی و امدادهای غیبی الهی سه مؤلفه‌ای است که تحقق کامل آن‌ها را در روزگار پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی شاهد بودیم.

وی به ماجرای طبس، جنگ احزاب و دیگر توطئه‌های آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان هشت سال جنگ را به مردم ایران اسلامی تحمیل کردند اما خداوند متعال با امدادهای غیبی جلوی نقشه‌های شوم دشمن را گرفت و همه آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

آیت الله بوشهری با بیان اینکه نثار ۸هزار شهید در دوران جنگ تحمیلی و ۶۳شهید در دوران انقلاب از افتخارات مردم گیلان است، گفت: همه ما برای صیانت از این فداکاری‌ها باید تقوا، پرهیزکاری، خداترسی و ایمان را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تقوا عامل پیروزی انقلاب و تداوم استمرار آن بوده است، افزود: آغاز انقلاب اسلامی با توکل به خدا بود شروع شد و استمرار این مسیر تا ظهور امام عصر (عج) نیز با توکل به خدا و تقوا ادامه خواهد یافت.

آیت الله بوشهری به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت: کیسینجر یکی از مقامات آمریکایی درباره شخصیت امام خمینی می‌گوید: «ما “خمینی” را نشناختیم این فرد تمام برنامه‌های ما را برهم زد و فرصت تصمیم گیری را از ما گرفت مثل این بود که او مال این دنیا نیست و از جای دیگری الهام می‌گیرد.»

حسینی بوشهری با بیان اینکه ما در طول چهل و دو سال گذشته بارهای شاهد امدادهای غیبی خداوند و کمک برای رسیدن به اهدافمان با امکانات اندک و دشمنان فراوان بودیم، ادامه داد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی پیروز شدند و امروز شاهد بروز و ظهور حججی ها و سردار سلیمانی‌ها هستیم که حماسه آفریده و منطقه را در اختیار این انقلاب قرار داده و جبهه مقاومت را تشکیل دادند و این ویژگی‌های انقلاب است.

وی در ادامه به برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ماهیت انقلاب اسلامی ایران صددرصد مردمی است و این ویژگی سبب تداوم و استمرار این انقلاب در طول چهل و دو سال گذشته شده است.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه خداشناسی، پیامبر و امام شناسی، ولایت شناسی نیز جزء نعمت‌های الهی است، گفت: قبل و بعد از پیروزی انقلاب و در تمام چهل و دو سال گذشته بارها دشمنان برای نابودی این انقلاب و نظام دسیسه و توطئه چینی کرده اند که با همین نعمت‌های الهی بر آنها فائق شده ایم.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار و کفر، اسلام و قرآن را نمی‌خواستند و به دنبال این بودند که به انقلاب و نظام آسیب زده و ملت ایران را در رسیدن اهداف شان ناکام بگذارند، خاطرنشان کرد: آنها به دنبال یکسره کردن کار انقلاب و تبعید انقلابیون بودند اما به واسطه همین امدادهای عیبی نه در دوران انقلاب و نه بعد از آن موفق نشدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران امدادهای غیبی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!

جود برابر بایرن مونیخ کمتر از انتظارات ظاهر شد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

جود بلینگام که در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها برای این جدال قرار گرفته بود، عملکرد چندان خوبی برابر بایرن مونیخ نداشت و در اواسط نیمه دوم جای خود را به لوکا مودریچ داد.

بر اساس داده‌های آماری، این برای اولین بار نبود که بلینگام برابر بایرن مونیخ به میدان می‌رود و در کسب پیروزی و حتی به ثمر رساندن گل برابر این تیم، ناکام می‌ماند. ستاره انگلیسی قبلا ۸ مرتبه دیگر با پیراهن دورتموند مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته و هیچگاه نتوانسته بود طعم پیروزی برابر این تیم را بچشد. باید دید در بازی برگشت، رئال مادرید می‌تواند با کسب پیروزی برابر شاگردان توخل به رکورد منفی بلینگام پایان دهد یا خیر.

آمار جود بلینگام برابر بایرن مونیخ ۹ بازی 7 شکست ۲ تساوی ۳ پاس گل ۰ گل زده ناکامی جود بلینگام در کسب پیروزی برابر بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند