Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ظهور حاج قاسم سلیمانی معجزه اندیشه امام خمینی است، گفت: عمل به رهنودهای رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن و پیمودن راه سعادت و پیشرفت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که مسجد چهار مردان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه مسئولان نظام اسلامی خدمت به مردم و پیاده کردن احکام الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آموزه‌های اسلامی مسئولان علاوه بر مدیریت اقتصاد، اجتماع و فرهنگ مردم باید زمینه‌های حکمرانی خوب را در کشور فراهم کنند.

مردمی کردن اقتصاد سبب رفع مشکلات کشور می‌شود

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هرکجا مردم درصحنه بوده‌اند به پیروزی رسیده‌ایم، بیان کرد: اگر در اقتصاد با مشکل مواجه هستیم به این دلیل است که مردم در آن عرصه حضور ندارند، ازاین‌رو اقتصاد را باید مردمی کنیم تا در این زمینه نیز پیروزی حاصل شود.

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه ظهور حاج قاسم سلیمانی معجزه اندیشه امام خمینی است، عنوان کرد: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن و پیمودن راه سعادت و پیشرفت است.

وی با اشاره به دوران سیاه رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی 40 هزار مستشار خارجی در کشور وجود داشت این موضوع در حالی بود که مردم در فقر بودند ولی شاه در حال تدارک جشن‌های پرهزینه 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی بود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران سیاه رژیم شاه اوضاع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی کشور نابسامان بود و  مردم در فقر و تنگدستی و مشکلات عدیده به سر می‌بردند و شاه و فرح غرق در جشن‌ها و مهمانی‌های آن‌چنانی بودند.

محتوای انقلاب ما اسلام است و هیچگاه کهنه نمی‌شودمعاون جامعه مدرسین: قبل از انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها، وابسته محض بودیم/جوانان در صیانت از ارزش‌های انقلابی سهم مهمی برعهده دارندآزادی یک رکن مهم انقلاب ایران است/ آمریکایی‌ها شاه دست‌نشانده را هم شنود می‌کردند و شاه هم می‌دانست/ استقلال مانع توسعه نیست

احیای دین مهم‌ترین هدف قیام ملت ایران علیه رژیم شاه بود

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی گفت: در دوران رژیم شاه ملت ایران در غربت به سر می‌بردند ولی موضوع علت انقلاب و قیام مردم نبود بلکه مردم ایران با پیروی از رهبری امام خمینی برای احیای دین برخاستند.

وی گفت: برای تحقق اهداف انقلاب در گام دوم نیازمند روش تازه در اداره کشور هستیم، باید گام‌های مردمی در عرصه‌های اقتصاد برداشته شود  و در صورت مردمی کردن اقتصاد در این عرصه هم مشکل کشور در گام دوم حل می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس اعلام رهبر معظم انقلاب ما هنوز نتوانسته‌ایم دولت اسلامی تشکیل دهیم که مسیر مراحل آن باید محقق شود، 2 سال است که بیانیه گام دوم انقلاب صادرشده است و نقطه آرمانی این بیانیه تشکیل دولت مهدوی است که باید در گام دوم مقدمات آن را فراهم کنیم.

مجلس، دولت و همه مسئولان وظیفه رسیدگی به وضعیت معیشت مردم رادارند

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: مجلس شورای اسلامی، دولت و همه مسئولان کشور وظیفه رسیدگی به وضعیت معیشت و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم رادارند.

وی برنامه‌های دشمن برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی را موردتوجه قرار داد گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب دشمنی خود را با ما آغاز کرده‌اند و امروز نیز در یک جبهه علیه ما در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند؛ این موضوع خود را درزمینهٔ تهیه واکسن کرونا از برخی کشورها به‌خوبی نشان داد.

آمریکا در آستانه فروپاشی و افول است

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا در آستانه فروپاشی و افول است، خاطرنشان کرد: همه تمدن‌های غیر الهی و مادی به همین سرنوشت دچار خواهند شد، جو بایدن در نخستین مصاحبه سیاسی خود گفت دیگر آمریکا توان حضور در عرصه‌های جهانی را ندارد، این را ما نمی‌گوییم بلکه خودشان اذعان دارند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی قاضی زاده هاشمی انقلاب اسلامی رژیم شاه عرصه ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند