Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در حادثه‌ای هولناک یک مرد هندوستانی با از دست دادن کنترل خود، مرگ دردناک دختر خردسالش را رقم زد. این مرد که هویتش «ویوِک یوکه» و ۲۸ ساله اعلام شده پس از مشاجره با زنش با بلندکردن دختر ۲۰ ماهه اش سر این کودک را به درب خانه کوبید.  
درگیری لفظی این مرد که هویتش مشخص نشده با زنش بر سر ۵ روپیه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر کودک از پدر بچه خواسته بود تا برای ساکت کردن فرزندش که به خاطر بیسکوئیت گریه می‌کرد به او پول بدهد. این اتفاق در تاریخ ۲ فوریه و در روستای لونارا واقع در ۹۰۰ کیلومتری بمبئی رخ داد.
«وارشا یوکه»، مادر این کودک در شرح ماجرا به پلیس گفت: «همسرم بعدازظهر از سرکار به خانه آمده بود. دخترم وایشناوی به خاطر بیسکوئیت گریه می‌کرد. من از همسرم خواستم تا برای خرید بیسکوئیت ۵ روپیه به من پول بدهد. او ناگهان از جایش بلند شد و دخترم را از روی زمین برداشت و سرش را به درب کوبید. من تلاش کردم مانع این اقدام او شوم، اما همسرم به من نیز آسیب رساند و اهانت کرد.»
بنا به گزارش پلیس محلی هند، این زن دختر خود را به نزدیکترین بیمارستان منتقل کرد، اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند.
گفتنی است؛ پدر کودک که با اتهام قتل روبه رو است در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد و تحقیقات پلیس هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پدر عصبانی درگیری با زن مرگ دردناک دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با 3 نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه 2 نفر از آشنا‌های خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که 2 طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس 3 مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، 3 مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد