Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:25:06 GMT

«خورشید» در جمع نامزدهای اولیه اسکار

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۱۹۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ امسال با توجه به شیوع کرونا روند انتخاب این آثار متفاوت شده است، در سال های گذشته بخش های مختلف آکادمی 7 نامزد در بخش بهترین فیلم اعلام می کردند و سه فیلم را هم کمیته ویژه ای اضافه می کرد تا اثر مهمی از قلم نیافتد، سپس از میان این 10 نامزد 5 فیلم با توجه به رای اعضا به لیست نامزدهای نهایی راه می یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اما با تغییراتی قرار شده آکادمی لیست اولیه ای از 15 اثر را اعلام کند که اعضا از میان آنها به آثار محبوبشان رای دهند و نامزدهای نهایی از این لیست انتخاب شود. در کنار «خورشید» مجید مجیدی نامزدهای دیگر این لیست و رقبای فیلم مجیدی عبارتند از:

یک دور دیگر / دانمارک
روزهای بهتر / هنگ کنگ
دو نفر از ما / فرانسه
مامور مخفی / شیلی
شارلاتان / جمهوری چک
نفرین لیورونا / گواتمالا
شب شاهان / ساحل عاج
من دیگر اینجا نیستم / مکزیک
امید / نروژ
رفقای عزیز / روسیه
یک آفتاب / تایوان
مردی که پوستش را فروخت / تونس
کالکتیو / رومانی
کجا می روی آیدا؟ / بوسنی و هرزگوین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی