Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:23:15 GMT

شکوری: پول بودیمیر کاملا تامین شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۲۴۴

شکوری: پول بودیمیر کاملا تامین شده است

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر از تامین کامل پول ماریو بودیمیر داد تا نگرانی هواداران این تیم کاهش یابد.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به واسطه بدهی به ماریو بودیمیر مهاجم کروات اسبق این باشگاه، هواداران نگران نحوه حضور این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی و تقویت به موقع تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم شکوری، معاون و سخنگوی باشگاه پرسپولیس اما اخبار خوشی برای هواداران دارد و مدعی است که ضمن تامین کامل پول مربوط به پرونده ماریو بودیمیر، این پروسه تا ۲ اسفند و همزمان با شروع نقل و انتقالات پایان خواهد یافت تا این باشگاه موفق به حضور در پنجره زمستانی شود.

 

معاون باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از توضیح خود درباره شرایط گفته که علیرغم تهیه کامل مبلغ بدهی تحریم‌ها مانع از این شده که آنها با ورود به سیستم بانکی بتوانند مبلغ را به صورت یکجا به حساب این مهاجم کروات واریز کنند. با این حال تا به امروز مبلغ ۶۰هزار دلار از سوی فیفا تایید شده و ۴۴۰ هزار دلار باقی‌مانده نیز با پرداخت به موقع به تایید خواهد رسید. در این رابطه با پرداخت کامل مبلغ، مستندات آن به فیفا ارسال خواهد شد تا زمینه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فراهم شود.

 

پرسپولیس در‌ نقل و انتقالات تابستانی تاکنون مهدی ترابی را به خدمت گرفته است و یحیی برای تقویت چند پست دیگر در انتظار پنجره زمستانی است و باید دید طبق ادعا مدیران باشگاه، شرایط باز شدن پنجره و حضور بدون مانع این باشگاه فراهم خواهد شد یا خیر.

ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید پاداش، معاون هماهنگی و نظارت و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور، در نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب‌وکار با موضوع بررسی راهکارهای تحقق شعار سال، با بیان اینکه هنوز مفهوم مشارکت مردم کاملاً روشن نیست، اظهار کرد: در دولت روش‌های متعارف مشارکت، همان روش‌های مشخص شده در قانون بودجه تعیین شده است. درباره حوزه‌ای که بخش خصوصی می‌تواند مشارکت کند نیز فعلاً جمع‌بندی ما خدمات فنی و مهندسی است. از اتاق ایران می‌خواهیم برای تعیین شاخص‌ها و حوزه‌های مشارکت مردم کمک کند.

وی افزود: بسته دولت برای اجرای شعار سال، بر مبنای دو محور اصلی تأمین مالی و بهبود فضای کسب‌وکار در دست تدوین است.

پاداش با اشاره به اینکه اقداماتی در رابطه با بهبود تأمین مالی غیربانکی در دست اجراست، گفت: سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان تأمین مالی بنگاه‌ها از طریق بازار سرمایه انجام شده است؛ اما کافی نیست و باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت تأمین مالی از طریق بازار سرمایه کمتر از ۷ درصد است، افزود: با دستور معاون اول رئیس‌جمهور، کارگروه تأمین مالی برای جهش تولید تشکیل شده است. اولویت روش‌های تأمین مالی در این کارگروه به ترتیب بازار سرمایه، فاینانس و از محل افزایش بخش جدید منابع در نظام بانکی است.

پاداش با تأکید بر اینکه باید نابرابری در دسترسی بنگاه‌ها به منابع از بین برود، ادامه داد: در این راستا قرار است، بخش عمده تسهیلات به بخش خصوصی و بر اساس اولویت‌بندی وزارت صمت تخصیص داده شود. بسته تأمین مالی بخش خصوصی در سراسر کشور آماده شده و این مبنایی برای حل نابرابری تأمین مالی میان بخش خصوصی و دولتی است.

وی اظهار کرد: با ایجاد کارگروه تأمین مالی با دو محور اصلی رفع نابرابری در دسترسی بخش خصوصی به منابع و تنوع ابزارهای تأمین مالی تلاش می‌کنیم مشکل تأمین مالی را حل کنیم.

معاون هماهنگی و نظارت و زیر بنایی معاون اول رئیس‌جمهور، با طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه واکنش سریع با اتاق ایران، گفت: برای افزایش تعامل با اتاق ایران یک نماینده از سوی این معاونت به شورای راهبری معرفی خواهد شد.

کد خبر 6098299 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد