Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هم اکنون مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا در شهرکرد و دیگر مناطق استان چهارمحال و بختیاری به صورت خودرویی و موتوری در مسیر‌های مشخص شده آغاز شد.

این مراسم در شهرکرد از میدان قمر بنی هاشم (ع)، به سمت میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، میدان آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اعلام مسیر‌های ویژه برنامه ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری

مراسم ۲۲ بهمن یک پدیده استثنایی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد چرا که این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.

مردم چهارمحال و بختیاری در روز ۲۲ بهمن‌ماه در روزی که به نام «انقلاب‌اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» نامگذاری شده است با ملت غیور ایران با حضور در ویژه برنامه این روز، برگ زرین دیگری بر افتخارات بام ایران ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی خودرویی دستورالعمل های بهداشتی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس

امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تحصیلی جاری بعد از وقفه ۱۰ ساله بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در ۳۴ نوبت در مدارس ابتدایی استان توزیع شد.

وی افزود: توزیع شیر تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و برای تامین شیر رایگان ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

تداوم فرایند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

امیریان اظهار کرد: تمام مراحل توزیع شیر در مدارس براساس ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان به مسائل مختلف ایران و اسلام حمله کردند، کتاب‌ها نوشته بود و معلمان باید تربیت نسلی جست‌وجوگر و متفکر را دنبال کنند.

امیریان با اشاره به اینکه شعار محوری هفته معلم امسال، "همه مدیون توئیم" است، گفت: شاخصه اصلی "ایران قوی، مدرسه قوی، معلم قوی" است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد