Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مقابله با ظلم و ظالم، حمایت از مستمندان و محرومان عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض، استقلال کشور وخوداتکایی ملت و عدم وابستگی به دشمنان از آرمان‌های انقلاب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که نباید فکر کنیم در 22 بهمن پایان یافت، انقلاب یک امر مستمر بوده که همواره با آرمان‌هایش زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی‌زاده افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی چیزی نیست که مربوط به چهل سال اول انقلاب و یا زمان مشخصی داشته باشد، آرمان‌های انقلاب تمام نشدنی و مطابق با فطرت بشر است.

وی بیان کرد: مقابله با ظلم و ظالم، حمایت از مستمندان و محرومان عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض، استقلال کشور و خوداتکایی ملت و عدم وابستگی به دشمنان، آزادی مردم در چارچوب قوانین و مقررات دین مبین اسلام و نقش پررنگ و برجسته مردم در جمهوریت نظام و بسیاری از اصول دیگر، چیزهایی نیست که کهنه شود و انقلاب ما برخلاف انقلاب‌های موجود در دنیا هیچ‌گاه خیانت نکرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی به آرمان‌ها پایبند است و امروز در نقشه راه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، آرمان‌ها مورد تاکید و ادامه راه است و این خصوصیت انقلاب اسلامی است.

عبادی زاده تصریح کرد: برخی از انقلاب‌ها در کشورهای دیگر خیلی زود پایان پذیرفت و فراموش شدند، چون آن‌ها به آرمان‌های خود خیانت کردند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی پای آرمان‌های خود ایستاده و هرکسی به عنوان فرد به آرمان‌ها خیانت کند یا از قطار انقلاب پیاده شده یا در آینده مردم آنها را از قطار انقلاب پیاده خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه نهضت مواسات و همدلی، نهضت پایان ناپذیر است که از بطن معارف ارزشمند اسلام شکل گرفته است، اظهار کرد: فرمان رهبر انقلاب پشتوانه این حرکت مردمی است و این حرکت یک سرمایه و گنج تمام نشدنی خواهد بود که پس از اتمام کرونا هم ادامه خواهد داشت.

امام خمینی (ره) چگونه ‌عزت و سرافرازی را به ملت ایران بازگرداند؟شهید مدنی (ره) در حرکت‌های اجتماعی و مبارزات سیاسی پیشتاز بودامام جمعه اصفهان: حرکت در راه خدا نیروهای مسلح ایران را نمونه کرد

انتهای پیام/872/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام جمعه آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت