Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@18:23:26 GMT

دو سوپرگل و حذف؛ کادوهای جشن 22 سالگی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۳۳۸

سنگربان جوان ذوب‌آهن اصفهان که یک رکورد ویژه را در فوتبال ایران به نام خود دارد، روز گذشته نتوانست مانع از حذف تیمش شود و نتوانست حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ را همراه ذوبی‌ها تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته حساس‌ترین دیدارهای فصل لیگ برتر فوتبال زنان در گروه یک دنبال شد و سه تیم شهرداری بم، سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در تکاپوی رسیدن به مرحله پلی‌آف بودند؛ آن‌هم در شرایطی که یک تیم باید حذف می‌شد و دو تیم دیگر به مرحله بعد صعود می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهم‌ترین جدال، دو تیم شهرداری بم و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که تقابل پرافتخارترین فوتبال زنان ایران با شاگردان جوان مدایم زاده بود.

 

یکی از مهره‌های کلیدی و ارزشمند سبزپوشان اصفهانی در این مسابقه، زهرا خواجوی بود؛ سنگربان جوانی که به تازگی وارد 22 سالگی شده و امیدوار بود تا با صعود ذوب‌آهن، بهترین شروع ممکن را برای سال جدید زندگی‌اش داشته باشد. اما روز گذشته اوضاع بر وفق مراد این ستاره فوتبال زنان که توانسته در لیگ امسال، در 5 مسابقه کلین‌شیت کند و بهترین گلر فصل تا پایان مرحله مقدماتی بوده، نبود.

 

 

سوپرگل زهرا سربالی از روی ضربه ایستگاهی و بغل پای فنی سمانه چهکندی دو ستاره شهرداری بم باعث شده تا هم خواجوی در ششمین کلین‌شیت خود ناکام بماند و هم این‌که ذوب‌آهن از صعود به مرحله پلی‌آف بازماند تا سنگربان جوان ذوبی‌ها که امیدوار بود همراه سبزپوشان به مرحله پلی‌آف برسد، فصل را زودتر از موعد به پایان ببرد.

 

فوتبال بانوان زهرا خواجوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان زهرا خواجوی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • پلی به گذشته - سوپرگل استثنایی پاپیس سیسه با پیراهن نیوکاسل به چلسی (2012/5/2) / فیلم
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد