Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@02:42:50 GMT

تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۴۲۱

آفتاب‌‌نیوز :

در شمال کشور محورهای «چالوس»، «هراز»، «فیروزکوه»، «آزادراه تهران-شمال» و در مسیر رفت و برگشت «آزادراه قزوین-رشت» تردد روان است.

بر اساس این گزارش تا این ساعت محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

محورهای شریانی «شهداد-نهبندان» در استان کرمان و «خرم آباد-پلدختر» در استان لرستان مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اطلاعات وزارت راه و شهرسازی حاکی از این است که محور قزوین –همدان، کیلومتر ۱۱۰ مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین درلاین رو به رو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

محور فرعی شمشک- دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: 22بهمن تردد در جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری