Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-09@02:06:08 GMT

زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۴۴۱

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تیرماه ۱۴۰۰ از ۱۲ اسفند آغاز می شود. ناطقان: ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی از روز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ آغاز می شود و این مهلت تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون همزمان با شروع فرایند ثبت نام، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است که بنا بر شرایط و امکانات دانشگاه ها و نیز شرایط خاص کشور، متأثر از شیوع بیماری کرونا، ممکن است آزمون تمام یا تعدادی از رشته ها به صورت الکترونیک و یا کاغذی برگزار شوند. ضمن اینکه نوبت بندی برگزاری آزمون هر یک از رشته ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

براین اساس آزمون تمامی رشته ها شامل دو بخش عمومی (استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی) و اختصاصی خواهد بود.در آزمون رشته هایی که به صورت کاغذی برگزار می شوند، دو دفترچه مجزا با مدت زمان جداگانه توزیع خواهد شد و در آزمون رشته هایی که به صورت الکترونیک برگزار می شوند نیز هر بخش، زمان مختص به خود را خواهد داشت.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود .چنانچه به هر دلیل تغییری در زمان یا نحوه برگزاری آزمون (از لحاظ الکترونیک یا کاغذی) ایجاد شود، مراتب از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت نام ، دکتری ، وزارت بهداشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت رشته ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد