Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در سال ۵۷ که عمده آن را جوانان تشکیل می دادند به پیروزی رسید و از همان ابتدا حضور و نقش جوانان در همه عرصه ها پررنگ و پر شور بوده است.

احمد احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: امروز جوانان کشور عزیزمان همان صلابت و همان دلبستگی را به وطن و دینشان دارند و چه خوب است که از ظرفیت های جوانان در همه مناسب به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی نژاد اظهار داشت: اکنون که جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم چه خوب است بر اساس آنچه که رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم بیان کردند جوانگرایی واقعی در کشور در عرصه های مدیریتی  شکل بگیرد.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: سازمانهای مردم نهاد جوانان نیز در جریان های سازمانی خویش اقدامات ارزنده ای انجام داده اند و به دلیل انجام کارهای تشکیلاتی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی قادر خواهند بود مدیران آینده کشور را تربیت کنند.

احمدی نژاد بیان داشت: وقتی فضا و فرصت در اختیار جوانان متعهد، متخصص و انقلابی قرار گیرد آنها هم قادر خواهند بود در جهت توسعه و پیشرفت کشور توان خود را به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان رئیس مجمع جوانان استان کرمان احمد احمدی نژاد مراسم مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با معلمان حامی ایتام و محسنین در اردبیل اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ایتام و محسنین هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳ هزار و ۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال گذشته معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه را یادآور شد و بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

کد خبر 6092585

دیگر خبرها

  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده