Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام جذفی ایتالیا میزبان اینتر بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا یوونتوس  در مجموع با نتیجه 2 بر یک فاتح دربی ایتالیا شود و راهی فینال شود.

کونته بعد از باخت و ناکامی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: ما در بازی ها نیاز داریم تا از فرصت های خود بیشترین استفاده را کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در 180 دقیقه فرصت های زیادی خلق کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. متاسفانه ما در این بازی تاوان گل هایی را دادیم که در بازی رفت تقدیم یوونتوس کردیم.

وی افزود: ما در این بازی تلاش زیادی کردیم تا امور را تغییر دهیم ولی موفق به این کار نشدیم. باید از اشتباهات خود درس بگیریم. اینتر از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی حذف شد اما ما همیشه به دنبال بهترین بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. باید به کار خود ادامه دهیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم تا دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کونته سرمربی اینتر یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)