Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار داشت: تیم نساجی فوتبال بسته‌ای انجام داد و به صورت لایه‌ای در حال دفاع بود. استقلال هم حملات زیادی انجام داد و در این موارد که تیمی بسته بازی می‌کند راه رسیدن به گل شوت از راه دور است که به خوبی استقلال انجام داد و ۳ امتیاز را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حواشی ایجاد شده و اعتراض بازیکنان استقلال به مدیریت این تیم تصریح کرد: استقلال قبل از اینکه به صدر جدول برسد هم از مدیریت ضربه خورده بود و مشکل داشت. قطعا مشکلات مدیریتی روی بازیکنان تاثیرگذار است که نمونه‌اش حرکت وریا غفوری بود، بازیکن انقدر عصبی بود که نتوانست به بازی ادامه دهد. استقلال نیاز به مدیریت قوی دارد که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان و وزارت ورزش داشته باشد. در حالی که استقلال صدر جدول است این مشکلات را دارد، اما رقیب در حال تقویت تیم خود است و این تفاوت‌هاست که شائبه‌هایی را در جامعه به وجود می‌آورد.

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: من از فکری می‌خواهم آرامش را به تیم تزریق کند. هیچ مربی داخلی در حد فکری نیست که جایگزین او شود. فکری باید با وریا صحبت کند و مشکلات او را حل کند. من از صمد مرفاوی و پرویز مظلومی می‌خواهم به عنوان بزرگتر زودتر حواشی را از استقلال دور کنند.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1089110 برچسب‌ها فرشاد فلاحت زاده استقلال تهران محمود فکری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرشاد فلاحت زاده استقلال تهران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!