Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور در مراسم قدردانی از افتخارآفرینان قرآنی خراسان رضوی گفت: امام راحل (ره) در وصیت نامه خود این جمله را فرمودند: که رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب است که آن هم ایمان به خدا و وحدت کلمه بود، ایمان به خدا برکات را بر ما نازل می‌کند و وحدت حول محور ولایت، حول محور امامی که ولایت فقیه و ولایت رسول الله را دارد است، این وحدت در جامعه اتغاق افتاد و امروز هم همین هست ایمان به خدا و وحدت کلمه و پشت سر رهبری حرکت کردن نیاز هست و امروز وظیفه ما اطاعت از رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: روزی حضرت امام (ره) فرمودند: سربازان من در گهواره‌ها هستند. امروز هم مثل سلیمانی‌ها در راه است، مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز یک جریان است. این نظام نیاز دارد که جوانان برای آن تلاش کند، تلاش امروز شاید با تلاش ۴۰ سال قبل متفاوت باشد، امروز تلاش علمی مقدس است، تلاش برای سلامت جامعه که کادر درمان در خط مبارزه با آن در حال خدمت هستند مقدس است، چون برای یک هدف مقدس طراحی شده و درحال پیش رفتن است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور ادامه داد: دشمن با استفاده از فضای مجازی، به شبهه افکنی‌ها علیه نظام افزوده است ما هم باید از فضای مجازی استفاده کنیم و شبهات دشمن را پاسخ دهیم و راه درست را هم برای خود تبیین کنیم و هم برای جوانانی که شاید با سال‌های انقلاب آشنایی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عادل بیان کرد: اگر امروز خدایی نخواسته در یک بخش یک اتفاقی افتاد و فسادی را شاهد بودیم که حتی کم آن هم زیاد است و جای توجیه هم ندارد. باید مسئول فاسدی که به بیت المال دست درازی می‌کند با شدیدترین مجازات‌ها با او برخورد شود.

او تصریح کرد: جوانان باید تاریخ سال‌های انقلاب و تلاش‌های صورت گرفته برای پیروزی انقلاب را بخوانند. خواندن تاریخ انقلاب هم برای آگاهی خود جوانان و هم برای آگاهی رساندن به دیگران، ضرورت دارد. بیشتر بخوانید نقش آیت الله خامنه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی چه بود؟
معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور تأکید کرد: وظیفه داریم سیل شبهات فضای مجازی را پاسخ دهیم. مخصوصا از ظرفیت‌های این جمع قرآنی برای پاسخگویی به شبهه افکنی‌های دشمن استفاده کنیم و باعث پیشرفت و تعالی این انقلاب شکوهمند شویم.

حجت الاسلام و المسلمین عادل اظهار کرد: این انقلاب اسلامی افتخار و آبرویی برای همه مسلمانان است. سایر مسلمانان در بلاد اسلامی هم اگر حرکتی‌هایی دارند در پرتو همین انقلاب شکل گرفته و امید است آن‌ها هم سرمداران وابسته و خائن و فاسد را که لیاقت زمامداری حکومت اسلامی را ندارند ساقط کنند و جامعه جهانی اسلامی هر چه زودتر برای ظهور و حکومت منجی عالم بشریت آماده شود.

انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف حافظان قرآن انقلاب اسلامی ایمان به خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد

با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز  در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.

وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامیدکننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آن‌ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهدید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می‌شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب