Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ۳۶ طرح اقتصادی و فرهنگی در شهرستان آشتیان از جمله نیروگاه خورشیدی  با ۳۰میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه تولید لوازم بهداشتی با ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار و اشتغال ۲۰ نفر، بهسازی بلوار روستای نجف آباد با سه میلیارد و ۹۴۰میلیون ریال اعتبار، مرمت قنات نجف آباد با ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

اهدای سند روستایی، طرح توسعه مرکز جامع سلامت با یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال اعتبار، عملیات اجرایی کتابخانه کودک با ۵۰۰ مترمربع زیربنا و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هم از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان آشتیان بود.

همچنین اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با ۳۷ میلیارد ریال اعتبار و افتتاح بخش جراحی بیمارستان آشتیان و رادیولوژی و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با ۱۳۵ واحد مسکونی از دیگر طرح‌های دهه فجر شهرستان آشتیان بود.

طرح توسعه کتابخانه عمومی عباس اقبال آشتیانی هم در ۲۵۰ متر وسعت در ۲ طبقه کلنگ زنی شد تا به همت خیران و با همکاری استانداری مرکزی در ۸ ماه آینده ساخته شود و فضای فرهنگی این شهرستان افزایش یابد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: با اجرای این ۳۶ طرح در شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان آشتیان ایجاد شد.

آقازاده با بیان اینکه آشتیان یکی از شهر‌های جلودار در تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن است افزود: قیمت مسکن در این شهرستان کاذب افزایش یافته که با اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، قیمت‌ها متعادل خواهد شد.

او اضافه کرد: در دهه مبارک فجر امسال ۹۶۰ طرح در استان مرکزی با ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان  سرمایه گذاری بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد و۱۰هزار شغل ثابت نیز برای جوانان استان مرکزی تا آخر امسال فراهم می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به طرح شهید سلیمانی هم گفت: اجرای این طرح برای کشور برکات زیادی داشته و می‌تواند برای سایر کشور‌ها در مقابله با کرونا الگو باشد و جوانان بدانند که امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آشتیان افتتاح طرح میلیارد ریال اعتبار شهرستان آشتیان بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب در جلسه‌ای که برای هماهنگی اجرای طرح «تولید محصول سبز با برق سبز  نصب نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌ها را نیز از جمله راهکار‌های رفع ناترازی و همچنین منبعی برای درآمد مالکان چاه‌ها دانست و بر استفاده کشاورزان از فرصت پیش آمده تاکید نمود.

ابراهیم رودسرابی افزود: برای مدیریت بار در تابستان سال جاری و کاهش خسارات ناشی از ناترازی‌های آب و برق در روز‌های گرم سال، مالکین چاه‌های عمیق می‌توانند در خواست خود مبنی بر نصب پنل‌های خورشیدی در محل منبع آبی را به اتاق اصناف شهرستان تحویل دهند.

وی گفت: در این طرح، مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب نیروگاه خورشیدی می‌توانند از ظرفیت پنل خورشیدی بدون اینکه دچار قطعی برق شوند، استفاده کنند و از این طریق، هم از اجرای برنامه مدیریت بار در روز‌های گرم سال معاف می‌شوند و هم می‌توانند بدون مشکل محصولات کشاورزی را، تولید کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد