Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم، مسوولان و به‌خصوص جوانان چهارمحال و بختیاری با حضور پررنگ و گسترده خود به‌صورت خودرویی، موتوری، دوچرخه و حتی پیاده با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بار دیگر با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران دفاع، بر آرمان‌های امام راحل و شهداء تاکید و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور مردم چهارمحال و بختیاری از اقوام مختلف بختیاری، قشقایی و فارس ساکن در این استان بازهم به دنیا ثابت کرد که ایرانیان هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستمی نخواهند رفت و برای دفاع از حق خود در برابر زیاده‌خواهی و یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.
این حضور مردمی در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن و آیین گرامی‌داشت چهلمین و دومین فجر پیروزی در شهرکرد و نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگ زرین دیگری را بر مجموع افتخارات مردم این استان در طول فعالیت نظام جمهوری اسلامی افزود.
مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری در این مراسم مراسم علاوه بر همراه داشتن تصاویری از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی، تصویرهایی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها به همراه داشتند.
در مراسم امروز تعدادی از بختیاری‌ها با لباس محلی و اسب‌های تزیین شده حضور پیدا کردند که باعث جلوه‌ای زیبا و خاص شده است.

حضور برخی خانواده‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این آیین نشان‌دهنده عشق و علاقه قلبی مردم چهارمحال و بختیاری به انقلاب اسلامی ایران است.
این برنامه همچنین در بستر فضای مجازی به نشانی http://fajr.ccoip.ir  برگزار شد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودروها در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ساعت ۱۰ صبح از میدان معلم آغاز شد و خودروهای تزیین شده با اقلام تبلیغاتی دهه‌ فجر و حمل پرچم جمهوری‌اسلامی ایران به‌صورت منظم و سازماندهی شده از میدان قمربنی‌هاشم (ع) آغاز و در مسیر میدان معلم، خیابان آیت‌الله کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری (دولت)، چهارراه هواپیمایی، میدان آیت‌الله‌العظمی دهکردی و میدان امام حسین (ع) حرکت کردند.
نظیر این برنامه در سایر مراکز شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد چهارمحال وبختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  از برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموژش و پرورش برگزار می‌شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه هم در این نشست گفت:  هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که بخشی از آن با مشارکت آموژش و پرورش خواهد بود.

توصیه‌های ایمنی سرپرست سازمان آتش نشانی نیشابور درباره استخر‌های کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن فصل گرما افراد زیادی به سمت ورزش شنا به خصوص در سد‌ها و استخر‌های رو باز روی می‌آورند که در برخی موارد شنا کردن در این مکان‌ها به قیمت جان این افراد تمام می‌شود.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و مالکان استخر‌های ذخیره آب برای جلوگیری از حوادث دردناک در این استخر‌ها باید ایمن سازی لازم را انجام دهند گفت: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیر ممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت روز شورا در کدکن

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی گرامیداشت شورا‌ها، در اقدامی متفاوت و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کدکن مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی در دوره‌های گذشته و فعلی در محل دفتر شورای اسلامی شهر کدکن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور اعضای شورا‌های اسلامی شهر در دوره‌های اول تا ششم و جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات اعضای شورا‌های اسلامی شهر کدکن تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر و به جهت بزرگداشت این قشر زحمتکش، از زحمات پرسنل شهرداری کدکن با اهدای گل و لوح سپاس نیز تقدیر و تشکر شد

 

 

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند