Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ رژه خودرویی و موتوری در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۱۰ مسیر فرعی و ۲ مسیر اصلی شهر قم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مردم همیشه  در صحنه شهر مقدس قم پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور خود در خیابان های سطح شهر، بار دیگر در حماسه بزرگ یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع کرونا و لزوم دوری از تجمع‌، راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها در قم از بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شده و خانواده‌ها با خودروی شخصی و برخی نیز بر روی موتورسیکلت در این مراسم شرکت کردند.

خودروها به‌صورت کاروان از میدان روح الله و موتورها از ابتدا 45 متری عمار یاسر به‌طرف بلوار پیامبر اعظم حرکت کردند و مردم خاستگاه انقلاب با حضور با شکوه خود و برافراشتن پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی با آرمان‌های انقلاب و شهدا و امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی دنیا تاثیرگذار استراهپیمایی باشکوه خودرویی 22 بهمن از جوار خلیج همیشه فارس / تجدید بیعت هرمزگانی‌ها با آرمان‌های انقلاب‌

مردم قم از مسیرهای 10گانه،خود را به میدان شهدا و 45 متری عماریاسر می رسانند ،در حال حاضر مردم از نقاط مختلف شهر در حال حرکت به سمت دو مقصد تعیین شده هستند ،4 مسیر برای حرکت موتوری و 6 مسیر ویژه حرکت خودرویی تعیین شده است که در حال حرکت در این مسیرها هستند.

از جمله صحنه های جالب توجه در این راهپیمایی آن است که مردم قم در این مراسم با تزیین زیبا و رنگارنگ ماشین ها و موتور های خود در صفوف رنگین به شکل کاملا منظم در حال حرکت هستند و به نوعی جالب ترین و تاریخی ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب را رقم زدند.

مردم همیشه در صحنه با تزئین وسایل نقلیه خود و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خانواده به میدان آمدند تا پیام استمرار حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی را بعد از چهار دهه به همه دنیا اعلام کنند.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند

فرماندار همدان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای شهر و روستا گفت: بنا بر فرمایش امیرالمومنین در نهج البلاغه، مردم عماد دین هستند و ستون دین و ستون خیمه سیاست بدون حضور مردم ایستادگی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به حضور مردم در عرصه‌های مختلف یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی بوده و حضرت امام (ره) از زمانی که نهضت را شروع کرد و پس از آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در تمام عرصه‌هایی که توفیقی برای نظام اسلامی بوده توجه به حضور مردم داشتند.

وی حضور مردم را مهم و اثرگذار دانست و افزود: اکنون هم اگر احساس می‌شود که گاه دشمن با سیاه نمایی و ناامیدسازی قصد دارد مردم از میدان اصلی انقلاب کنار بروند، به دلیل آگاهی از نقش مؤثر مردم است.

فرماندار همدان ادامه داد: به همین علت، اگر مردم واقعاً بخواهند از حاکمیت جدا بشوند هزینه و خسارت زیادی برای کشور خواهد بود.

مخفی با اشاره نقش ویژه شوراها در مشارکت‌جویی مردم اضافه کرد: هرچه بررسی کنیم که کجا به سراغ مردم رفتیم تا مردم را در نظام و حکمرانی و کشورداری دخیل کنیم، هیچ جایی به اندازه شوراهای شهر و روستا این امر به منصه ظهور نرسیده است، به همین علت لازم است شوراها تقویت شده و آسیب‌شناسی شوند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم برهه‌هایی در کشور اقتصاد به مشکل تبدیل شده، به دلیل این است که مردم اینجا وارد نشدند، لذا در شعار سال مقام معظم رهبری تاکید بر مشارکت مردم است.

مخفی تصریح کرد: لذا کار شورا را نباید کم اهمیت بگیریم و تجربه بشری هم نشان داده هرجا مردم حضور داشته باشند حکمرانی و اداره جامعه به بهترین وجه و کمترین هزینه انجام می‌شود.

فرماندار همدان با اشاره به آنکه به اندازه کافی قانون در کشور داریم تا گره از کار مردم باز شود، گفت: در این مسیر و در کار شوراها، هرچه قدر بتوانیم از حاشیه کم کنیم و همگرایی و وحدت داشته باشیم با توجه به آیه یدالله مع الجماعه، توجه به قوانین و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، پیشرفت خواهیم کرد.

کد خبر 750181

دیگر خبرها

  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی