Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:24:23 GMT

مردم کردستان در عهد با امام و رهبری ثابت‌قدم هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۸۶۷۰

مردم کردستان در عهد با امام و رهبری ثابت‌قدم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که به صورت رژه خودرویی و موتوری در استادیوم 22 گولان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امسال به واسطه شیوع کرونا ویروس برگزاری مراسم‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ‌صورت فیزیکی مقدور نبود و بر همین اساس مراسم یوم‌الله 22 بهمن در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاوه بر این رژه خودرویی در بستر فضای مجازی نیز برای مشارکت مردم در جشن سالروز پیروزی انقلاب تمهیداتی اندیشیده شد، گفت:‌ مردم مشارکت بسیار خوبی در این برنامه‌ها داشتند و نشان دادند هیچگاه حاضر به عقب‌نشینی در دفاع از ارزش‌های انقلاب نیستند.

سادات با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر و یوم‌الله 22 بهمن نماد اقتدار، عظمت و ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی است، اضافه کرد: مردم فهیم و ولایی کردستان با مشارکت خود در این برنامه نشان دادند که هرگز دست از اهداف انقلاب نمی‌کشند و در عهدی که با امام و رهبری بسته‌اند وفادار و ثابت قدم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا دستاوردهای زیادی در طول 42 سال گذشته داشته که باید در راستای تبیین هرچه بهتر این دستاوردها تلاش کنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت کردستان ایران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد