Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: افول امپریالیسم غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار ‌قطعا محقق می‌شود‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری دقایقی قبل در مراسم 22 بهمن یزد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی است و در هیچ دوره ای جز زمان پیامبر اکرم نمونه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف انقلاب اسلامی را تحقق آرمان و ولایت علوی و اسلامی دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران زمینه‌سازی برای آرمان بزرگ مهدوی است و هیچ انقلاب دیگری در جهان چنین آرمانی ندارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران را حضرت امام خمینی دانست و تصریح کرد: در تدبیر و دوراندیشی و شجاعت و بصیرت وی هیچ نمونه‌ای نیست و هیچ انقلابی در جهان چنین ویژگی شاخصی نداشته و ندارد.

حاجی علیاکبری ملت ایران را ویژگی منحصر به فرد دیگر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قدرشناسی، شجاعت و بصیرت بخشی از ویژگی‌های این ملت شریف و منحصر به فرد است.

وی چنین ویژگی‌هایی را مورد پسند هر فطرت سالمی در جهان دانست و بیان کرد: همین ویژگی سبب می‌شود که انقلاب اسلامی ایران به صورت طبیعی به کل جهان صادر شود.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دشمنان انقلاب را هم ویژگی منحصر به فرد دیگر انقلاب دانست و گفت: در برابر انقلاب اسلامی ایران تمام مستکبران و ظالمان جهان ایستادگی کردند و در اولین فرصتی که پیدا کردند، در یک جنگ جهانی نابرابر با تمام توانشان برابر ایران ایستادگی کردند اما راه به جایی نبردند و شکست خوردند.

حاجی‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم آغاز یک حرکت جدید در جهان بود و پس از این زمان یک اتفاق بسیار ارزشمند در جهان رخ داد و با این حرکت عظیم مسلمانان احساس حیات و عزت کردند.

وی افزود: اگر امام راحل عظیم‌الشان وعده فروپاشی اتحاد شوروی را دادند و محقق شد، حضرت امام خامنه‌ای هم وعده افول امپریالیسم غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار را دادند که قطعا محقق می‌شود.

وی ادامه داد: همین حرکت عظیم سبب شد که یک کشور ذلیل شده در برابر استکبار به اوج عزت و اقتدار برسد و بالاترین قدرت در منطقه را به دست آورد.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران منحصر به فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است