Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر بر این باور است که تیمش تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته پس از تساوی بدون گل شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل یوونتوس در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 2 - یک از گردونه این رقابت‌ها حذف شد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای وان» ایتالیا گفت: به اعتقاد من ما باید از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بهتر استفاده می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت در پایان 180 دقیقه جدال دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، هر دو تیم تا آخرین لحظه جنگیدند.

وی افزود: ما تاوان شکست در بازی رفت را دادیم، با دادن چند موقعیتی که به یوونتوس هدیه دادیم. ما سعی کردیم تا آخرین لحظه بازی به گل برسیم چون در صورتی که ما یک گل می‌زدیم، کار یوونتوس دشوارتر می‌شد. متأسفم چون نتیجه چنین بازی‌هایی در 180 دقیقه مشخص می‌شود. ما در این بازی تمام تلاش‌مان را کردیم و با عزمی راسخ بازی کردیم. به هر حال شما اشتباه می‌کنید و از همین اشتباهات است که باید درس بگیرید و سپس از نو شروع کنید.

پیرلو: هنوز به چیزی دست نیافته‌ایم/ مقایسه شدنم با آلگری زیباست

سرمربی ایتالیایی اینتر همچنین در خصوص مهاجم بلژیکی‌اش که در این بازی خیلی برای یوونتوس دردسرساز نبود، اظهار داشت: بازی دشوای بود چون مقابل یوونتوس بازی کردیم، تیمی که بازیکنان خیلی خوبی دارد. لوکاکو در این بازی صد درصد آماده به نظر نمی‌رسید، اما با این وجود تمام توان خود را به کار بست. گاهی پیش می‌آید که بازیکن در بهترین فرم و شکل خود باشد و گاهی اینطور نیست. روملو بازیکن مهمی برای ما است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی ایتالیا آنتونیو کونته اینترمیلان یوونتوس جام حذفی ایتالیا آنتونیو کونته اینترمیلان یوونتوس مقابل یوونتوس بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم