Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:11:11 GMT

برگ زرین دیگری در دفتر مردم دیار قومس ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۸۹۹۴

برگ زرین دیگری در دفتر مردم دیار قومس ثبت شد

بار دیگر مردم شهید پرور دیار قومس با حضور در راهپیمایی خودرویی و مجازی ۲۲ بهمن همزمان با دیگر نقاط کشورحماسه سازی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ انقلاب ایران که بر پایه دین مبین اسلام پایه گذاری شد، منشأ خیر و برکت مردم و منطقه خاورمیانه برای داشتن عزت و افتخار جهانی شده است به گونه‌ای که امروز بسیاری از کشورها برای دستیابی به استقلال و آزادی از آن الگو برداری می‌کنند تا بتوانند جامعه موفق داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ۴۲ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هرساله در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد بزرگترین حضور مردم در صحنه بودیم و مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان می‌دادند .

 

امسال به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری و ورود به موچ چهارم کووید -۱۹، با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات تصمیم براین شد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بصورت خودرویی و موتوری برگزار شود تا معادلات اتاق‌های فکر بیگانگان مانند همیشه نقش بر آب شود.

 

مردم دشهید پروراستان سمنان همزمان با بیست و دومین روز از بهمن ماه ۹۹، راهپیمایی فجر را به صورتی متفاوت با حضوری باشکوه در فضای مجازی و همچنین راهپیمایی خودرویی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز کردند.

 

راهپیمایی مردمی جای خود را به کاروان خودرویی و موتوری داد و خودروهای خانوادگی مزین به پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی شد ودر این حضور خانوادگی صلابت و شور انقلابی مردم به نمایش درآمد.

 

مردم ولایتمدار استان سمنان در جای‌جای این استان به همراه خانواده و با وسایل نقلیه خود به‌صورت موتوری و خودرویی با حضور در مکان‌های از پیش تعیین شده برای شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

 

مردم دیارقومس ‌بار دیگر با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای و ما ملت امام حسینیم و چسباندن شعارهای انقلابی بر وسائل نقلیه خود با خلق حماسه وحدت ملی بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

 

خودروها با تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و دیگر نمادهای انقلابی تزئین شده‌اند همچنین پرچم‌های سه رنگ ایران از شیشه‌های خودروهایی حاضر در صحنه بیرون آمده و تکان داده می‌شد.

 

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال علی‌رغم تمام محدودیت‌ها برگزار شد و مردمی که خودرو نداشتند نیز با حضور در سایت‌های مرتبط با این موضوع، در راهپیمایی مجازی میلیونی مردم ایران اسلامی و استان سمنان شرکت کردند تا یاد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و شهیدان استان سمنان را گرامی بدارند.

 

مردم در سمنان از میدان دریادار همتی به سمت میدان استاندارد، در شاهرود از میدان ۷ تیر به سمت میدان ولایت، در دامغان از میدان امام رضا(ع) تا میدان امام حسین(ع) و در گرمسار از میدان انقلاب تا میدان امام خمینی(ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

 

همچنین مسیر راهپیمایی در میامی از میدان امام رضا(ع) تا میدان عاشورا، در مهدیشهر از میدان ورزش تا گلزار شهدا، در آرادان از مقابل بارگاه شهدای گمنام به سمت کهن آباد، سرخه از حسینیه شهدا تا گلزار شهدا، در بسطام از بارگاه مطهر امامزاده محمد(ع) تا مصلی نماز جمعه، در کلاته خیج از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای بهشت امام رضا(ع)، در مجن از میدان امام علی(ع) تا بارگاه مطهر امامزاده ابراهیم(ع) و در بیارجمند از میدان قدس تا گلزار شهدای گمنام بود.

 

راهپیمایی در شهر رودیان از مقابل شهرداری تا میعادگاه نماز جمعه، در امیریه از گلزار شهدای خوشنام تا بارگاه مطهر امامزاده قاسم(ع) صیدآباد، در دیباج از میدان امام خمینی(ره) تا میدان ولی‌عصر(عج)، در کلاته رودبار از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا، در شهمیرزاد از کلانتری ورودی شهمیرزاد به سمت میدان امام خمینی(ره) و پس از آن به سمت میدان ولی عصر، در درجزین از گلزار شهدای گمنام تا سالن ولایت و در ایوانکی از بارگاه مطهر امام‌زاده عاقب تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

 

مردم استان سمنان امروز حضور حماسی متفاوتی را رقم زدند و کرونا به همه سرسختی هایش هم مانع حماسه آفرینی فجر آفرینان نشد و مردم نشان دادند که در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده اند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان خودرویی و موتوری پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راهپیمایی22 بهمن میدان امام خمینی ره گلزار شهدای گمنام بارگاه مطهر امام انقلاب اسلامی میدان امام تا گلزار شهدا سمت میدان استان سمنان تا میدان بار دیگر ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر