Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم ۲۲ بهمن اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکومت در دنیا است و حکمرانی اسلامی جدید به دست امام عظیم‌الشان که نه در اردوگاه غرب و شرق و نه در سازش با نئولیبرال و نه تسلیم سوسیالیسم و کمونیسم بوده که برگرفته از احکام نورانی اسلامی، نه اسلام سعودی و عثمانی بلکه اسلام ناب محمدی با ویژگی‌های الهی و انسانی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی تحول عظیم، بزرگ و رو به جلو در منطقه است و پس از ۴۲ سال از شکل‌گیری انقلاب اسلامی از ابتدای این انقلاب تا به امروز، استکبار در پی خشکاندن ریشه‌های انقلاب اسلامی بوده اما به برکت مجاهدت‌های علمی سرداران بزرگی چون تهرانی مقدم‌ها، مجاهدت دفاعی فرزندان غیور لشکر عاشورا و فرماندهان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، نتوانسته‌اند کاری بکنند و نخواهند کرد.

حجم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته بسیار ارزشمند است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حجم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته از پیروزی این انقلاب در زمینه‌های مختلفی چون تولید علم، زیرساخت، صنعت و معدن، ارتباطات، انرژی، نفت، گاز، آب، برق، هوافضا، فناوری، نانو تکنولوژی، پزشکی، توان دفاعی و نظامی، اورانیوم و... بسیار ارزشمند بوده است.

نیکزاد بیان کرد: امروزه انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی دنیا تاثیرگذار بوده و در سپهر مقاومت و در منطقه هیچ اقدام و تصمیمی بدون توجه به نظر ایران اسلامی امکان‌پذیر نیست، انقلاب اسلامی هم‌چنان در وفاداری به آرمان‌های الهی و انسانی و دفاع از مظلوم پایدار است و در عرصه عدم همراهی با اسکتبار و استثمار ثابت‌قدم بوده و در عرصه حق‌خواهی بی‌بدیل است و منطق ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد بوده و برای آزادگان دنیا تکیه‌گاه است.

مسؤولان خود را با کارگزاران حضرت علی(ع) مقایسه کنند

وی ادامه داد: گرچه نقطه ضعفی در عرصه عدالت اجتماعی و معیشت و اقتصاد مردم وجود داشته و باید در راستای رفع این مشکل نیز اقدامات اساسی انجام دهیم، اما مقایسه انقلاب اسلامی با رژیم منحوس و بی‌هویت پهلوی جفا در حق این انقلاب و خون شهیدان است و ما باید جمهوری اسلامی را با حکومت حضرت علی(ع) مقایسه کرده تا مسؤولان نیز که در این نظام سیاسی دینی مسؤولیت دارند، خود را با ویژگی‌های کارگزاران حکومت حضرت علی(ع) مقایسه کرده و خود را به آنان نزدیک کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت و کشوری بود که شعار مرگ بر آمریکا را سر داده و در مقابل استکبارجهانی ایستاد و امروز توانست پس از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه عین‌الاسد آمریکا را مورد هدف قرار دهد آن هم در زمانی که هیچ کسی توان مقابله با منافع آمریکا را ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمریکای رو به افول در مورد جمهوری اسلامی ایران نیز دچار اشتباه محاسباتی بوده و عظمت انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران را نمی‌تواند درک بکند و فکر می‌کند که با دسیسه‌ها و فتنه‌ها می‌تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد، اما مردم با اعتقاد، حسینی و انقلابی ایران دسیسه آمریکا‌ را از بین می‌برند.

تفاوتی بین احزاب آمریکا در استراتژی علیه ایران وجود ندارد

نیکزاد گفت: امروز هیچ شگفتی و دست‌پاچگی در ما برای نشستن بر پای میز مذاکره با آمریکا وجود ندارد و برای ما هیچ حزبی در آمریکا تفاوتی ندارد چرا که هیچ تفاوتی در راهبردها و استراتژی‌های این کشور علیه مردم مظلوم منطقه و هم‌چنین مردم حق‌خواه جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و اینان هیچ‌گاه چشم دیدن استقلال کشورها، پیشرفت جوامع، اجرای احکام نورانی اسلام در قالب جمهوریت نظام با رای مستقیم مردم را نداشته و نخواهند داشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت شریف ایران تصمیم گرفته‌اند که با تکیه بر توان خود، خداباوری، خدامحوری و خداجویی، تکیه بر توان انسانی خلاق، روی پای خود ایستاده و در راستای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش ایفا می‌کند و حرف اول را می‌زند، به برکت وجود همین مردم شریف و انقلابی و خداباور است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اردبیل انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی حضرت علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، گفت: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با تبریک فرارسیدن روز معلم و با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ادای تکلیف در راستای بصیرت‌افزایی و معرفت‌زایی در جامعه است، اظهار کرد: فاصله میلاد پر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه(س) و ثامن‌الائمه حضرت امام رضا(ع) فرصتی بسیار مناسب برای تکریم امامزادگان عظیم‌الشأن است که همه باید از این ظرفیت برای ارتقای معارف ولایی خودمان و دیگران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر جامعه بر معارف ولایی خود بیفزاید از آسیب‌ها مصون خواهد ماند، ادامه داد: امروز آثار معارف ولایی را مشاهده می‌کنیم که مهم‌ترین مصداق آن، انقلاب اسلامی است که در سایه معارف الهی شکل گرفت. ولایت فقیه عرصه دیگری است که در سایه معارف الهی توانسته تداوم‌بخش راه انبیای الهی و ائمه هدی(ع) باشد.

نکونام با اشاره به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، توضیح داد: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است و امروز می‌بینیم که دانشجویان این دانشگاه‌ها خاصه در رشته‌های تربیتی و مدیریتی و وابسته به مدیران این کشور چنین حرکت‌هایی را ظهور و بروز می‌دهند که این شرایط شاید هیچ‌گاه به ذهن مدیران و مسئولان آمریکا نمی‌رسید.

امام‌جمعه شهرکرد با تأکید بر مقابله محکم و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض برای حفظ آبرو و فرار از رسوایی، افزود: دیگر آبرویی برای آنها نمانده است و اینها همه ذیل معارف الهی اتفاق می‌افتد زیرا فقط این معارف با فطرت انسانی و با عقلانیت، اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نکونام تصریح کرد: استکبار و غرب می‌خواهد فطرت‌ها را مخدوش و اصل و اساس انسانیت را نابود کند اما نمی‌تواند زیرا مخلوقات خداوند باطن خود را حفظ می‌کنند و باطن عقول و فطرت‌ها پابرجا هستند و در چنین فرصت‌ها و بزنگاه‌ها خود را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان ما نفوذ کرده اما در درون خودمان گاه مشکل داریم، توضیح داد: بسیاری از ما مانند ماهی‌هایی در دریا هستیم که قدر آب را نمی‌دانیم و از آن غافل هستیم و باید دقت کنیم که ما بیشتر به معارف الهی و ارزش‌های انقلاب نیاز داریم.

نکونام بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بانویی با چنان قدر و مقام در نزد خداوند است که تمام اهل قیامت به شفاعت ایشان می‌توانند بهشتی شوند؛ این مقام کمی نیست و چنین عظمتی را نزد خداوند متعال فقط فاطمه معصومه(س) دارد که در سایه ایمان، عفت و حجاب، اخلاق و تقوا به این مقام والا نائل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: ما چنین بانویی داریم پس چرا بانوان ما نباید در محضر چنین بانویی زانو بزنند و الگو نگیرند بلکه جای دیگر بروند و از بیگانگان الگو بگیرند.

نکونام در پایان گفت: امام رضا(ع) شمس الشموس و آفتاب عالم‌تاب است که ما در این کشور از وجود ایشان برخوردار هستیم. معارف و مکتب ایشان و تدبیر آن حضرت باعث شد پرچم مکتب تشیع همچنان برافراشته باشد و حفظ شود که این نهضت به حول و قوه الهی تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد