Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایران‌پوریان مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیرمنطقی باشد. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی این تیم و نتایج خوبی که آنها در هفته‌های اخیر گرفته‌اند گفت: خدا را شکر که نسبت به شروع لیگ وضعیت بهتری داریم و از همان اول هم بازیکنان و کادر فنی به این موضوع اشاره کردند که آلومینیوم نیاز به زمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در این چند بازی هم عملکرد خوبی داشتیم و شکست دادن پرسپولیس و تراکتور هم روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان را بیشتر کرد.

وی در ارتباط با اینکه آلومینیوم دنبال چه جایگاهی در لیگ امسال است، تصریح کرد:‌ ما قطعا می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران و مردم اراک را خوشحال کنیم، البته این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیر منطقی باشد. قطعا هواداران هم همه چیز را درک می‌کنند اما ما تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

مدافع آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این فصل مدعی اول قهرمانی است؟» خاطرنشان کرد: من معتقدم که سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند.

ایران‌پوریان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: با حریف سرسختی روبرو می‌شویم که امسال نتایج خوبی گرفته ولی امیدوارم روند خوب ما ادامه داشته باشد و این بازی را هم ببریم.

مجیدی: آلومینیوم اراک سورپرایز لیگ است/ برد مقابل پرسپولیس و تراکتور به تیم ما شخصیت داد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک ایران پوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد