Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به نارنجی شدن وضعیت ۴ شهر استان گفت: اهواز، کارون، شادگان و رامهرمز شرایط مناسبی ندارند و از امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن‌ماه تنها مشاغل گروه‌های یک و ۲ می‌توانند در این شهر‌ها فعالیت کنند.

او با تاکید بر اینکه فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ ممنوع است، افزود: نحوه حضور کارکنان ادارات در این شهر‌ها نیز به صورت یک‌سوم در محیط کار و دوسوم دورکاری خواهد بود، همچنین تردد نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است و بر این موضوع به شدت نظارت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نجاتی همه شرایط و محدودیت‌های گروه نارنجی به فرمانداران ابلاغ شده است و باید بر اساس آن از امروز اقدام کنند، بنابراین فرمانداران شهر‌های اهواز، کارون، شادگان و رامهرمز باید برای اجرای محدودیت‌ها به سرعت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا کرونا ویروس محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۷۲.۵ میلیمتر بارندگی در حسینیه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مجموع بارندگی سامانه در ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی استان خوزستان، اظهار کرد: میزان بارش سامانه بارشی از آغاز فعالیت تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در حسینیه اندیمشک ۷۲.۵ میلیمتر، بیدروبه ۶۱.۵ میلیمتر، سراک ۲۹ میلیمتر، تاراز ۲۷ میلیمتر، ماهشهر ۲۲.۵ میلیمتر، سالند دزفول ۱۸.۵ میلیمتر، ایستگاه کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلیمتر، سردشت زیدون ۱۰.۹ میلیمتر، بستان ۱۰.۸ میلیمتر، مسجد سلیمان ۸ و لالی ۸ میلیمتر ثبت شده است.

وی افزود: میزان بارندگی در این مدت در درفول ۷.۵ میلیمتر، دزپارت ۶.۸ میلیمتر، شادگان ۵.۹ میلیمتر، جایزان ۵.۷ میلیمتر، قلعه تل ۵ میلیمتر، اروند کنار ۳.۸ میلیمتر، ام دبس ۳.۵ میلیمتر، آبادان ۳.۵ میلیمتر، دانشکده نفت کارون ۳.۲ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۳.۲ میلیمتر، شوش ۳ میلیمتر، بهبهان ۲.۶ میلیمتر، ایذه ۲.۳ میلیمتر، فرهنگ شهر اهواز ۲.۲ میلیمتر، هندیجان ۱.۸ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه اهواز ۱.۵ میلیمتر، شوشتر ۰.۸ میلیمتر و گتوند ۰.۶ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان