Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه با برخی مسئولین استان لرستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و  چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران  گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران، خصوصا  مثلث شرارت یعنی آمریکائیها  و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام مقتدر جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به یاری خداوند  متعال  و توجهات خاص  14 معصوم خصوصا حضرت مهدی (علیه السلام)  و رهبری خردمندانه و شجاعانه حضرت امام  خامنه‌ای آنقدر قوی شده‌اند که بتوانند از انقلاب اسلامی و منافع ملی و امنیت ملی ایران دفاع کنند و در مقابل هرگونه تجاوز  احتمالی ضربات  غیر قابل تصور  بر دشمنان اسلام و ایران وارد سازند. البته دشمن را نباید حقیر و ناتوان شمرد ، راه اساسی مقابله با شرارت دشمنان  افزایش توان و قدرت داخلی در همه ابعاد  نظامی و اقتصادی و فرهنگی است.

سرلشکر صفوی با تبیین تلاش دشمنان برای ترویج نظام دو گفتمانی در کشور ادامه داد: ایجاد تفرقه، یاس و نا امیدی در بین جوانان و در بین مردم و مسئولان و وجود دو گفتمان  در کشور موجب سردرگمی و حیرت مردم می‌شود.

وی افزود: ملت  هوشمند ما در چهل و دومین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی عزت و اقتدار ایران به تاسی از امام بزرگ و رهبر عزیزمان  با وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه و   گفتمان انقلاب اسلامی و آرمانهای شهیدان  برای پیشرفت  و آبادانی کشور و رسیدن به تمدن اسلامی  حرکت می‌کنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به پروژه نفوذ بعنوان یکی از اصلی تیرن پروژه‌های دشمنان گفت: پروژه نفوذ یکی از اصلی ترین  پروژه‌های  دستگاه‌های  سیاسی و  اطلاعاتی بیگانگان است. نفوذ  عناصر انسانی  نفوذی در دستگاه‌های  مختلف فرهنگی اقتصادی  و سیاسی کشور بدنبال تصمیم سازی و تصمیم گیری ‌های نادرست  و متوقف کردن  پیشرفت  ملت و کشور  با ضربه زدن  از داخل و یا استحاله  انقلاب و نظام از درون است.

مشاور عالی رهبر انقلاب، ادامه داد: برای حل مشکلات مردم نیازمند روحیه جهادی و انقلابی در تمامی دستگاه‌های و سازمانهای  کشوری و حکومتی هستیم.

وی اضافه کرد: چالش‌های پیش روی مردم و مسئولین، ما را از ادامه مسیر نورانی  انقلاب اسلامی و خدمتگذاری  به مردم عزیز مان باز نمی‌دارد و با حضور مقتدرانه مردم در حماسه 22 بهمن و حماسه انتخابات آینده  ان شاء الله مسیر عزت  و پیشرفت و آبادانی کشور و حل مشکلات هموار خواهد شد.

 سرلشکر صفوی با اشاره به روند افول قدرت آمریکا گفت: در همین انتخابات اخیر آمریکا، نشان دادند که آمریکا از نظر سیاسی و فرهنگی چقدر ضعیف و آسیب پذیر و دچار اضمحلال و بی آبرویی شدند  و با شکست استراتژی  لشکر کشی و اشغال نظامی  افغانستان و عراق مظلوم که حدود بیست سال از آن می‌گذرد ، فرصت‌های خوبی رابرای چینی‌ها و روس‌ها و ایران فراهم کردند.

سرلشکر صفوی با تبیین فرصت جهاد در ساخت ایران اسلامی گفت: جهاد بزرگ ساختن ایران اسلامی و عبور از شرایط سخت  فعلی و برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت فرصت‌ها و چالش‌ها و داشتن برنامه‌های کلان کلی و استانی است. مدیران عالیرتبه کشور عزیزمان با شناخت روندها و رویدادهای منطقه‌ای  و جهانی و تشخیص  درست راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی  و بادرک صحیح از فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو می‌توانند راهبردها و برنامه‌های آمایش سرزمینی  را تنظیم و تدوین کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مشاور عالی چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران

یک روزنامه کویتی مدعی شد:«آمریکا در یک جلسه غیرمستقیم از ایران خواسته است از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام کردن اوضاع بین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند.»

روزنامه الجریده کویت در ادامه آورده است: «طرف آمریکایی همچنین از ایران خواسته است به توافق سابق هسته ای بازگردد به گونه ای که براساس آن، تهران غنی سازی اورانیوم را در محدوده ۳.۶۷ درصد نگه دارد و آمریکا نیز تحریم های ایران را لغو کند.»

براساس ادعای این روزنامه، «طرف آمریکایی از تهران خواسته است بر متحدانش در منطقه به منظور توقف حملات در دریای سرخ فشار بیاورد، از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام کردن اوضاع ین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند.»

به نقل از شفقنا در ادامه مطلب این روزنامه آمده است: «طرف آمریکایی به صورت غیرمستقیم از ایران خواسته است قبل از هرگونه توافقی بین طرفین، به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازرسی از تاسیسات هسته ای اش اجازه دهد.»

بنابر نوشته الجریده، «ایران نیز به طرف آمریکایی رسانده است که کاهش هرگونه تنش در منطقه مستلزم توقف حمایت های نامحدود آمریکا از اسرائیل و اتخاذ اقداماتی برای مهار تل آویو است.»

الجریده همچنین نوشت: «ایرانی ها از توافق برای توقف جنگ در غزه و هرگونه توافقی که مورد موافقت فلسطینی ها باشد، حمایت می کند و در مورد جنوب لبنان هم به همین شکل است. ایران به آمریکا هشدار داده است که اگر اسرائیل بخواهد به جنوب لبنان حمله کند، ایران بیکار نخواهد نشست و برای شکست حمله اسرائیل هرکاری خواهد کرد. در مورد بازرسی از تاسیسات هسته ای نیز ایران به طرف آمریکایی رسانده است که گزارش های دقیقی به آژانس در خصوص تاسیسات هسته ای ارائه کرده است.»

دیگر خبرها

  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان