Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد خاتمی گفت: خون استکبار در آمریکا است، پول‌های صهیونیستی نقش آفرین در عرصه‌های مختلف هستند و روئسای جمهوری آمریکا عروسک کوکی هستند و مذاکره با آنها کودن سیاسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مراسم چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بوشهر با رژه خودرویی و حضور حضرت آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و جمعی از فرماندهان نظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با تبریک چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از مردم استکبار ستیز بوشهر باید تجلیل و تشکر است. تلاش‌های شما امروز در ابراز به نظام ستودنی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر امسال ویروس منحوس کرونا نبود، قطعا راهپیمایی امسال مانند سال‌های گذشته بسیار باشکوه و دشمن شکن بود. در این چهل و دو سال اولین بار است که شیوه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن متفاوت است.

عضو جامع مدرسین حوزه علیمه قم بیان کرد: راهپیمایی سال‌های گذشته و ابراز ادب امسال مردم به انقلاب، کار هدفمند بود. این اقدام اصلا تفریح یا به جهت رفع خستگی نیست. امسال در سراسر کشور حرکت هدفمند به پاس عرض ادب به انقلاب است.

وی با بیان اینکه حرکت هدفمند امسال ۱۰ پیام دارد، ابراز کرد: سالیان قبل با راهپیمایی و امسال با خودرو، ملت ایران نشان داند به دین و انقلاب علاقه‌مند هستند. همه نظر سنجی‌ها می‌گوید عشق به دین و مقدسات در جوانان موج می‌زند. امروز باطن جوانان اردوگاه دین است.

ماندگاری ۴۲ سال پیروزی انقلاب نشان از مدیریت ولی فقیه است

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از تحلیل گران خارجی در مطلبی ادعا کرد ایرانی‌ها نمی دانند دنبال چه چیزی هستند، اما می‌دانند چه چیزی نمی‌خواهند. درست است. مردم ایران نظام استکبار را نمی‌خواهند و نظام اسلامی را می خواهند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت تصریح کرد: امسال زیر آسمان سربلند می کنیم قانون دین بنام نظام اسلامی برما حکومت می‌کند. برخی قدر این نظام را نمی‌دانند. امروز پیام جمعیت این است، تا آخرین نفس و آخرین نفر پای نظام ایستاده‌ایم.

خاتمی تصریح کرد: گزارشات تلویزیونی می‌بینیم، هیچ کس منکر گرانی و وضعیت اقتصادی نیست. اما همه می دانیم اسلام عیبی ندارد و همه عیب‌ها از مسلمانی است.

وی با اشاره به این که در این سنگر باقی خواهیم ماند، اذعان کرد: مدیریت ولی فقیه قبل و بعداز انقلاب توانست نظام را به ثمر بنشاند. اگر ولایت فقیه نبود در این ۴۲ سال انقلاب آسیب جدی می‌دید. ماندگاری ۴۲ سال پیروزی انقلاب نشان از مدیریت ولی فقیه است.

 

روئسای جمهور آمریکا عروسک کوکی صهیونیست هستند

امام جمعه موقت قم گفت: این مردم و انقلاب در مقابل توطئه‌های استکبار ایستاده‌اند. روئسای جمهوری آمریکا آرزو داشتند، یک روزی ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا ندهند، اما همیشه این شعار سر می دهیم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: خون استکبار در آمریکا است، پول‌های صهیونیستی نقش آفرین در عرصه‌های مختلف هستند و روئسای جمهوری آمریکا عروسک کوکی هستند و مذاکره با آنها کودن سیاسی است.

خاتمی بیان کرد: مسائل سیاسی را خوب می دانیم، اما ۴۰ سال گذشته اما دستور قطع همکاری با آمریکا دادند و ابراز کردند آمریکا شیطان بزرگ است. در آن زمان جنایت یمن، تکفیری، دخالت آمریکا در لبنان و غیره نبود.

وی افزود: تجربه ۷۰ سال اشغال فلسطین نشان داد، نتیجه مذاکره با آمریکا باطل و نتیجه مقاومت درست است. دشمن خسته درپی این است مردم ایران را در جهان خسته نشان دهد، اما ملت بزرگ ایران خسته نشده و دشمن را خسته خواهد کرد.


شعار انقلابی‌ها حضور حدکثری در انتخابات است

عضو جامع مدرسین حوزه علیمه قم با بیان اینکه مردم با بصیرت نقشه های دشمن را خنثی می کنند، تاکید کرد: مومن صحنه را خالی نخواهد کرد و در صحنه‌ای که وظیفه داشته باشد حضور فعال خواهد داشت. ما مدیون حضور مردم هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز است. هر انتخابی که داشته باشیم، همان را درو خواهیم کرد. بعداز آن جای گله مندی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در برخی انتخابات ها زمزمه شیطانی وجود دارد که شرکت نمی‌کنیم و برخی می‌گویند حضور زیر ۵۰درصد است. قطعا مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد و حضوری بالای ۵۰ ردصد خواهند داشت.

خاتمی خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق گذاشته می‌شود، یک آری به نظام است و هر کس به ولایت اعتقاد دارد، آرمانش حضور حداکثری است. شعار انقلابی ها حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم