Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ایرانپوریان گفت: ما قطعا می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران و مردم اراک را خوشحال کنیم، البته این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیر منطقی باشد

محمد ایرانپوریان معتقد است سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، محمد ایرانپوریان در خصوص شرایط فعلی این تیم و نتایج خوبی که آن ها در هفته‌های اخیر گرفته‌اند به تسنیم گفت:

خدا را شکر که نسبت به شروع لیگ وضعیت بهتری داریم و از همان اول هم بازیکنان و کادر فنی به این موضوع اشاره کردند که آلومینیوم نیاز به زمان دارد. خوشبختانه در این چند بازی هم عملکرد خوبی داشتیم و شکست دادن پرسپولیس و تراکتور هم روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان را بیشتر کرد.

محمد ایرانپوریان در ارتباط با اینکه آلومینیوم دنبال چه جایگاهی در لیگ امسال است گفت:‌

ما قطعا می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران و مردم اراک را خوشحال کنیم، البته این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیر منطقی باشد. قطعا هواداران هم همه چیز را درک می‌کنند اما ما تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

مدافع آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل مدعی اول قهرمانی است گفت:

من معتقدم که سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند.

محمد ایرانپوریان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت:

با حریف سرسختی روبرو می‌شویم که امسال نتایج خوبی گرفته ولی امیدوارم روند خوب ما ادامه داشته باشد و این بازی را هم ببریم.

اخبار داغ 

پشت پرده اجرای حکم فیفا علیه پرسپولیس؛ وکیل بودیمیر لج کرد! استوری محمد دانشگر در خصوص طرح موزاییکی پرسپولیسی ها خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند درگیری لفظی شدید آندره آ آنیلی و آنتونیو کونته پس از دربی ایتالیا حرکت جنجالی آنتونیو کونته پس از سوت پایان نیمه اول که احتمالا مخاطب او آنیلی بوده است / ویدیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!

ملوان و هوادار به تساوی رضایت دادند

طرفداری | در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان با هدایت مهدی تارتار میزبان هوادارِ مسعود شجاعی بود.

نکته جالب این بازی گلزنی بابک مرادی برای هوادار و محمد عمری برای ملوان بود. بابک مرادی بازیکن سابق استقلال و محمد عمری، بازیکن سابق پرسپولیس نقش اساسی در یک امتیاز تیم های شان در این بازی داشتند.

ملوان با این نتیجه 40 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند و هوادار نیز با 29 امتیاز به ادامه روزهای خوب با مسعود شجاعی ادامه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • مدعیان پیروز شدند
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد