Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد، مرد و زن، کودکان، نوجوانان، جوانان و افراد مسن همه و همه در این راهپیمایی حضور داشتند و حماسه دیگری را به نمایش گذاشتند و نشان دادند حتی با شرایط سخت کرونایی هم با رعایت پروتکل های بهداشتی می شود، در این عرصه اجتماعی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، به همین منظور امسال مردم بجای پیاده روی در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی خودرویی خود را در تمام شهرهای لرستان برگزار کردند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر خودروهای خود نصب کردند و نوجوانان و جوانان با اشتیاق فراوان پرچم جمهوری اسلامی  را از خودروها بیرون آورده بودند.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان از ساعت ۱۰ صبح با استفاده از موتور و خودروهای خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب بگویند که هیچ وقت برای دفاع از ایران اسلامی کوتاه نمی آیند و همیشه در صحنه هستند.

مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۹۹ در خرم‌آباد از میدان ۲۲ بهمن آغاز و  در مسیر خیابان انقلاب تا مصلی‌الغدیر این شهر با حضور مردم ولایتمدار این شهر پایان یافت.

در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه خرم آباد و دیگر شهرهای استان به همراه خانواده در خودروهای خود خشم و انزجار خودشان را از دشمنان نظام و انقلاب به نمایش می گذارند و با سر دادن شعارهای الله اکبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است یوم الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حضور خودشان را به تصویر کشاندند.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبادو  سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی‌ مقام معظم رهبری در اجتماع مردم شهرستان خرم آباد سخنرانی کردند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران لرستان سید یحیی رحیم صفوی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران لرستان انقلاب اسلامی ایران لرستان دهه فجر اخبار کنکور ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است