Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضورنسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیمایی خودرویی ٢٢بهمن بهمراه خانواده با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در نوع خود تماشایی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب به شکلی متفاوت از سالهای قبل با حضور خودرویی و موتوری مردم در نقاط مختلف ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اینک امسال راهپیمایی بصورت خودرویی برگزارشدبسیاری از مردم سوار بر خودرو های شخصی خوددر راهپیمایی ٢٢ بهمن شرکت کردند.   نکته قابل توجه این بود که شهروندان خود اقدام به آذین بندی خودرو های شخصی خود کرده بودند. حضور نسل سوم وچهارم انقلاب در راهپیمایی امروز با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی وتصویر امام راحل ورهبر معظم انقلاب وسردار سلیمانی در نوع خودش بینظیر وتماشایی بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب