Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:11:04 GMT

جزئیات سانحه سقوط خودرو به دره «عباس آباد»

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۹۹۱۳

جزئیات سانحه سقوط خودرو به دره «عباس آباد»

ایسنا/همدان آتش نشانان همدان طی یک عملیات امداد و نجات جسم بی جان مصدوم حادثه را به سطح جاده انتقال دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، ساعت ۱۶:۲۶ دقیقه دیروز -سه شنبه ۲۱ بهمن ماه- سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو به دره در منطقه عباس آباد دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه ارم به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان با حضور در محل حادثه در محدوده تپه عباس آباد ‌مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان به عمق دره سقوط کرده است.

پس از بررسی اولیه آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات خودرا به عمق دره رسانده و با  پیکر بی جان فردی که دچار سانحه شده بود مواجه شدند.

پس از جستجوی کامل محل و اطمینان از نبود جسد یا مصدوم دیگری در محل حادثه آتش نشانان پیکر فرد فوت شده را به سطح جاده انتقال داده و به عوامل پزشکی قانونی تحویل دادند. لازم به ذکر است زمان وقوع حادثه مشخص نیست.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه مقارن ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت رخ داد که به دنبال آن کارشناسان فوریت‌های پزشکی (اورژانس) فوت سه نفر را در محل تایید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به مرکز درمانی فاطمیه شبستر انتقال داده شدند.

وی افزود: حال یکی از مصدومان وخیم است.

سرهنگ حبیب آبراهه رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی حادثه را ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی اعلام کرد و گفت: خودرو پس از برخورد با دنا به تیر برق برخورد و متوقف شد.

هنوز جزئیات بیشتری از دیگر عوامل احتمالی سانحه نظیر نقص فنی جاده یا خودرو اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول