Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:44:27 GMT

فجر ۹۹/انقلاب و ملتی که پای آن ایستاده است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۹۹۶۹

فجر ۹۹/انقلاب و ملتی که پای آن ایستاده است

به گزارش خبرنگار ایرنا همه اقشار مردم بروجرد امروز چهارشنبه همزمان با ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شرایط خاص کرونا با خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

یک جوان بروجردی که با موتورسیکلت در راهپیمایی شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چشم دشمنان نظام و انقلاب با دیدن حضور مردم کور می شود زیرا توان دیدن پایداری نظام و انقلاب را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فتحی افزود: ما جوانان این آب و خاک هستیم و مانند جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس، پای نظام و انقلاب به رهبری سید علی ایستاده ایم و فشار و تحریم های دشمنان نمی تواند ملت ایران را از راهی که انتخاب کرده اند باز دارد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی که همراه خانواده اش بود به خبرنگار ایرنا گفت: ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب هستند و هیچگاه دست از انقلاب نخواهند کشید.

عباس گودرزی افزود: با همه مشکلات و گله مندی از وضعیت اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردیم تا دشمنان فکر نکنند مردم از انقلاب دلسرد شده اند چراکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای بسیاری آبیاری شده است و دشمنان نمی توانند با تبلیغات سوء خود به آن ضربه بزنند.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده است و هیچگاه فریب توطئه دشمنان را نمی خورد.

احمد گودرزیان افزود: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن می گیریم که ملت ایران با همه فشارها و تحریم ها همچنان مقاوم ایستاده اند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، برگرفته از مردم است و مردم همواره در سرنوشت خود سهیم بوده و هستند، این کشور از گردنه های سخت عبور کرده است و روزهای بزرگ پیشرفت و توسعه را پیش رو دارد.

امام جمعه بروجرد نیز گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ثابت کردند همواره پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی افزود: امروز مردم شهرستان بروجرد بار دیگر دین خود را به نظام و انقلاب ادا و ثابت کردند با همه مشکلات اقتصادی، انقلاب را تنها نمی گذارند، همواره به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در صحنه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم از میدان تختی تا گلزار شهدا برگزار شد.

برچسب‌ها بروجرد لرستان راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان راهپیمایی ۲۲ بهمن بروجرد لرستان راهپیمایی ۲۲ بهمن اخبار کنکور راهپیمایی خودرویی خبرنگار ایرنا نظام و انقلاب ملت ایران ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی عصر شنبه در نشست با کارکنان جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در سفرهای استانی حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده محترم ایشان در بدو ورود به این استان را با تاسی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، مقدمه کار خویش قرار دادیم چرا که معتقدیم یاد شهدا همواره مسیر درس آموزی از سیره و منش بزرگ آنان است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: لزوم پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است..

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

معزی با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره‌رفتاری اهل بیت (ع) اظهار کرد: راه شهدا ما همان راه اباعبدالله (ع) است و شهدا نیز قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کرده اند..

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تاکید کرد

کد خبر 6090396

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل