Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:37:26 GMT

کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان هنگ سرخس

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۰۰۰۱

کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان هنگ سرخس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمزه قاسمی فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: مرزبانان هنگ سرخس با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته، از منزل فردی به هویت معلوم ۴ عدد چادر برزنتی که متعلق به راه آهن  سرخس بوده است کشف کردند که نامبرده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.


او افزود: همچنین در عملیاتی دیگر از یک فرد ۴۷ متر کابل برق که از منزل فردی به هویت معلوم سرقت شده بود کشف شد که متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده هنگ مرزی سرخس ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، تامین امنیت مرزنشینان را از اولویت‌های خود می‌دانند و به احدی اجازه قانون شکنی در حوزه استحفاظی خود را نمی‌دهند.


 کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد


 محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پول قاچاق و مقادیری سوخت قاچاق توسط مرزبانان این فرماندهی خبر داد.


او افزود:با اجرای طرح پایش مرز و مبارزه قاطع با قاچاقچیان سوخت و ارز، مرزبانان هنگ تایباد، حین بررسی وسایل همراه افراد در ایست و بازرسی موفق شدند مقدار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد را از ۷ تبعه افغانستانی کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد ادامه داد: همچنین در بررسی خودرو‌های ترانزیتی ۳۴۰ لیتر سوخت کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این سوخت‌های قاچاق را معادل ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مرزبانی کشف کالای قاچاق مبارزه با قاچاقچیان فرمانده هنگ مرزی مرزبانان هنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.
مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه