Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو روزهای خوبی را سپری می کند؛ رقابت برای اسکودتو، فتح سوپرکاپ ایتالیا، صدرنشینی در گروه لیگ قهرمانان اروپا و حالا راهیابی به فینال کوپا ایتالیا.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس با کسب تساوی ۰-۰ مقابل اینتر، به لطف پیروزی ۲-۱ در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در جوزپه مه آتزا، راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره آ پیرلو ، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در مصاحبه با رای اسپورت در خصوص راهیابی به فینال و مقایسه اش با ماسیمیلیانو الگری، سرمربی اسبق یوونتوس صحبت کرد:

مقایسه با الگری؟ قطعا این را دوست دارم و خوشایند است. اگر دستاوردهای الگری را کسب کنم، می توانید مرا الگریانی صدا کنید. امیدوار بودم به فینال کوپا ایتالیا راه یابیم و همین طور هم شد. هدف اولیه من، قهرمانی در سوپرکاپ، راهیابی به فینال کوپا ایتالیا و رسیدن به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود و به این اهداف رسیدیم. با این حال هنوز دستاوردی نداشته ایم. حالا استراحت می کنیم تا برای بازی شنبه شب مقابل ناپولی آماده شویم.

آندره آ پیرلو گفت:

به عنوان بازیکن کار راحت تری داشتم چون پس از سوت پایان بازی، باید فقط تمرین می کردیم. به عنوان مربی، باید پس از پایان بازی به بازی بعدی فکر کنید. خط دفاعی مستحکم؟ همیشه گفته ام خوشبختم که چهار مدافع مرکزی بسیار خوب دارم. آن ها در حال تطبیق با شیوه دفاعی تیم من هستند و پیشرفت می کنند. این عملکرد خوب فقط به خاطر بازگشت کیه لینی نیست بلکه سایرین هم خیلی خوب کار می کنند و از این بابت خوشحالم. اینتر تقریبا هیچ شوت در چارچوبی نداشت و ما موقعیت هایی ساختیم. خیلی راضی هستیم. امیدوارم به زودی دیبالا و موراتا را از ابتدا در دسترس داشته باشم. موراتا کمی تب داشت و دیبالا هم با مشکلات زانو دست و پنجه نرم می کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ پیرلو آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس ماسیمیلیانو الگری آندره آ پیرلو کوپا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  

یکی از هواداران سپاهان که برخی می‌گویند لیدر این باشگاه بوده و برخی هم تکذیب می‌کنند، در حاشیه بازی زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس، در مورد بانوان سرخ‌پوش حرف‌های عجیب و زشتی زد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار ویدیویی واکنش تندی نسبت به صحبت‌های پیرمرد پرحاشیه نشان داد و گفت:

 ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه چیز که به سن نیست، آن هوادار کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، با شعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

ویدیو محمدحسین میثاقی هم از سوی مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها بازنشر داده شد.

tags # محمد حسین میثاقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!