Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه هر ایرانی است و هر رای این مردم پاسخی مثبت و آری به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی روز چهارشنبه درآئین بزرگداشت 22بهمن در بوشهر افزود: باتوجه سرنوشت شور به مسئولی که طبق قانون اساسی بعنوان نفر دوم قلمداد می‌شود براساس رای مردم در انتخابات به ریاست جمهوری  واگذار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برخی زمزمه های شیطانی بعضی از افراد که "ما شرکت نمی کنیم" و یا "برخی هم تحلیل نادرستی در خصوص حضور زیر ۵۰ درصد می‌کنند" اضافه کرد: با شناختی که از مردم دارم این ملت در این عرصه مهم حضور پرشوری خواهند داشت.

خاتمی تاکید کرد: مردم ایران از صمیم جان با انقلاب پیوند دارند و هر رای آنها آری دوباره به نظام جمهوری اسلامی است و هرآن کسی که به ولایت اعتقاد دارد باید بداند که آرمانش حضور حداکثری در انتخابات باید باشد.

وی با اشاره به اینکه مومن صحنه را خالی نمی‌کند، گفت: ما مدیون حضور ملت در صحنه‌های مختلف هستیم دشمن بداند که شعار حضور حداقلی در عرصه انتخابات شعار انقلابی ها نیست بلکه شعار ملت ایران حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه یکی از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی امروز وحدت است افزود: از اول انقلاب اختلاف سلیقه همواره بوده و هست و اگر این اختلاف‌ها درست هدایت شود مایه رشد انقلاب خواهد بود .

وی تاکید کرد: همه این اختلاف سلیقه ها در درون نظام اسلامی برای پاسداری و دفاع از نظام اسلامی بوده است و باید بدانیم همواره این اختلاف‌ها و اصطحکاک‌ها به نفع انقلاب زیر پرچم ولایت مدیریت شده است.

خاتمی یکی دیگر ازپیام‌های حضور مردم در راهپیمایی  امروز را بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: امروز مردم ایران به یاری خداوند دشمن را شناخته و می دانند که هدف دشمن بریدن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: تمام فشارهای اقتصادی و انتشار دروغ‌ها و شایعه‌ها در فضای مجازی با هدف بریدن مردم از نظام و اینکه انقلاب عقبه مردم را از دست دهد اعمال می‌شود این در حالی است که امروز بصیرت مردم خنثی کننده این حرکت دشمن است.

خاتمی خطاب به استکبار جهانی اعلام کرد که شما آروزی بریدن این مردم از انقلاب و نظام را به گور خواهید برد.

وی اضافه کرد: تجربه چند دهه اخیر در رابطه با مذاکرات نشان داد آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی می کند مقاومت ملت بزرگ ایران است.

خاتمی با اشاره به پیام استکبار ستیزی ملت ایران گفت: این مردم و انقلاب مانند کوه در مقابل توطئه های دنیای استکبار و در راس آنها آمریکا ایستاده است و این آروزی روسای جمهور آمریکا که می خواستند ملت ایران مرگ بر آمریکا نگویند اما به کوری چشم آنها تا زمانی که سیاست‌های استکباری آنها هست با شکوه می گوییم مرگ بر آمریکا.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: امام بیش از ۴۰ سال قبل دستور قطع رابطه با آمریکا را داد با این تحلیل که آمریکا شیطان بزرگ است ایا با توجه به جنایت یمن، ایجاد گروههای تکفیری و دخالت آمریکا در لبنان آیا این شیطان کوچکتر شده است؟

خاتمی ادامه داد: کسانی که دم ازمذاکره می زنند بدانند آمریکا ۴۰ برابر بزرگتر شده اما ۴۰ برابر هم آبرو و هیمنه آن شکسته شده و هدف آنها از مذاکره این است که بگویند هر چه ما می گوییم درست است.

وی افزود: این سیاستی که رهبر معظم انقلاب در نفی مذاکره با امریکا دارند سیاستی خردورزانه و سیاست امام راحل است.

خاتمی بیعت دوباره با نظام اسلامی را از دیگر پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: ملت ایران استکبار، نظام وابسته به استکبار را نمی خواستند بلکه آنها نظام اسلامی و قانونی که بر آنها حکومت می کند را می خواستند.

خاتمی ادمه داد: بیعت دوباره با نظام اسلامی پیام دیگر ملت ایران در راهپیمایی امروز بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تبعیت از ولایت‌فقیه را از دیگر پیام‌های حرکت و مراسم ملت ایران در آئین ۲۲ بهمن دانست و تصریح کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت، انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رساندند و با تبعیت از مقام معظم رهبری با اقتدار این مسیر را ادامه می‌دهند.

خاتمی بیان کرد:  هیچ کسی نیست که منکر مشکلات و گرانی های افسار گسیخته و از این وضعیت رنجیده نباشد اما همگان براین تاکید دارند که اسلام به ذات خود عیبی ندارد و هر عیبی هست از مسلمانی ما است و مردم اعلام می کنند ما ازآنها رنجیده هستیم اما با تمام وجودمان از این پرچم مقدسی که مزین به نام الله است که مایه افتخار است محافظت می کنیم.

وی ادامه داد: این پرچم افتخار نظام مقدس اسلامی است و همگان می گویند که پای این پرچم ایستاده و نخواهیم گذاشت که کمترین آسیب به این پرچم برسد./ ایرنا 

روحانی: بسیار امیدوارم که در پایان دولت من، کرونا به طور کامل مهار شده باشد امام جمعه موقت تهران: تحقق وعده رهبری در مورد افول امپریالیسم غرب قطعی است ظریف خطاب به دولت جدید امریکا:‌ پنجره کنونی به سرعت در حال بسته‌شدن است رحیم صفوی: حضور مردم در راهپیمایی پشتوانه اقتدار و امنیت پایدار ایران است معاون رئیس جمهور: ایران از قطب‌های موثر در ادبیات سیاسی جهان است محسن رضایی: بازگشت اقتدار ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است وزیر کشور: مسوولان قدردان حضور مردم در صحنه باشند

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران حضور مردم نظام اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند