Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور گفت: یک دوره مسابقه بازی های بومی و محلی با حضور فعالان خواهر این کانون و بسیج به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کلور برگزار شد.

«سید مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دوره مسابقه بازی های بومی و محلی با حضور فعالان خواهر کانون فرهنگی هنری بعثت و بسیج به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کلور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور تصریح کرد: این بازی های محلی شامل «دوز»، «هفت سنگ»، «یاما» و سایر بازی ها بود که با مشارکت 25 نفر از بانوان مسجدی و بسیجی در سالن شهید اصلانی شهر کلور اجرا شد.

 

 

وی ادامه داد: این برنامه ورزشی و فرهنگی با مشارکت کانون فرهنگی هنری بعثت، پایگاه مقاومت بسیج کلور و اداره ورزش و جوانان این شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

 

قریشی اذعان داشت: جوایزی از سوی کانون فرهنگی هنری بعثت و ورزش و جوانان نیز به برگزیدگان هر رشته اهدا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: استقبال خواهران از این برنامه فرهنگی و ورزشی بسیار خوب بود و از همه دستگاه اجرایی شهر کلور که در برپایی این مسابقه مشارکت دارند تقدیر و تشکر دارم.

 

قریشی خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان سرمایه ها و آینده سازان این انقلاب هستند و ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای ایجاد شور و نشاط در بین این اقشار است.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر کلور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خواهران مسجدی بازی های بومی و محلی اردبیل کانون فرهنگی هنری بعثت برگزار شد شهر کلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان