Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:11:02 GMT

واکسیناسیون کرونا در سیرجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۰۵۰۸

واکسیناسیون کرونا در سیرجان آغاز شد

ایسنا/کرمان امروز واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در سیرجان با حضور مسئولین دانشکده علوم پزشکی، خبرنگاران و ۱۵ نفر از داطلبین کادر درمان آغاز شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این مراسم گفت: براساس مقالات مجلات علمی معتبر دنیا، واکسن روسی موثر است، بنابراین از همشهریان خواهش می‌کنم به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دکتر غلام‌عباس محمدی افزود: به جرات می‌گویم اگر مسئولان ما سخت‌گیرتر از سازمان غذا و داروی کشورهای پیشرفته دنیا و آمریکا نباشند، کمتر از آن‌ها نیز سخت‌گیر نیستند. به همین دلیل استانداردها رعایت می‌شود و مردم مطمئن باشند اگر واکسیناسیون شروع شد، تمام مراحل بررسی‌ و ایمنی طی شده است.  وی با غیرعلمی توصیف کردن انتقادها به واکسن روسی بیان کرد: اگر مخالفت‌ها را بررسی کنید خواهید دید که براساس دلایل علمی اظهار نشده‌اند؛ بلکه به صرف مسئله‌ای که اشاره کردم، یعنی طی نشدن طول مدت استاندارد و انجام نشدن تحقیقات کافی روی واکسن بیان شده‌اند و برخی، صحبت‌هایی که فردی در کشور دیگری انجام داده را در این‌جا تکرار می‌کنند وگرنه هیچ‌یک از این صحبت‌ها منبع علمی ندارند. انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تزریق واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند