Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس با هدف جدا سازی بخش بیماری های ویروسی و عفونی از بیمارستان، در سالروز پیروزی انقلاب به بهره برداری رسید.
‎به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران سازمان و شرکت های تابعه، دکتر مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از پاکسازی بیمارستان و جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی و انتقال آن از شنبه 25 بهمن به مرکز بین المللی گردشگری خلیج فارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به 2 نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهند شد، رسیدن به چنین آرامشی را در گرو همت و همدلی همه جانبه مسئولان سازمان، اقشار مختلف مردم ، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حمایت های مرکز توسعه سلامت عنوان کرد.
‎رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تشریح وضعیت مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس افزود: این مرکز 2 هزار و 400 متر مربعی، با ١٢٠٠ مترمربع زیربنای مفید درمانی ، 25 اتاق بستری 2 تخته و ظرفیت بستری 50 بیمار مجهز به دستگاه ونتیللاتور نیز می باشد و در کنار آن درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفلوآنزا و تمامی بیماری هایی که در آن تب و احتمال عفونت وجود دارد نیز در نظر گرفته شده است.
‎نادعلی نژاد گفت: در این مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات و فضای اقامتی برای پزشکان مستقر فراهم شده است و پزشکان متخصص داخلی، اطفال و عمومی این مرکز را پوشش می دهند.
‎وی با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس برای ارائه خدمات در تمامی ایام تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز و جداسازی بخش بیماران کرونایی از بیمارستان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش آرامش خاطر ساکنان، گردشگران و مردم را برای استفاده از خدمات درمانی مطلوب دربیمارستان به خوبی فراهم می کند.
‎مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همچنین با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری ها در ایام نوروز گفت: کمیته های نوروزی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.
‎نادعلی نژاد با اشاره به آغاز واکسیناسیون در کشور گفت: در مرحله اول کادر درمان به ویژه کادر ICU واکسن دریافت می کنند و در مراحل بعد زمان عمومی شدن واکسیناسیون از رسانه ها و صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.
‎گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه كیش ,سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و داریوش سلیمی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد رضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و جمعی از مدیران شرکت های تابعه سازمان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرکز بین المللی گردشگری بیماران کرونایی نادعلی نژاد خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات صندوق صعب‌العلاج برای بیماران تالاسمی

محمداسماعیل کاملی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به خدمات تحت پوشش بیمه سلامت برای بیماران تالاسمی اشاره کرد و افزود: از پیش از تأسیس صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج نیز برای این بیماران برخی خدمات رایگان بوده که شامل تزریق خون به بیماران تالاسمی، خدمت MRIT2، هزینه پمپ دفروکسامین، هزینه عمل جراحی اسپلنکتومی کامل یا ناقص، فیلترخون، تزریق دفروکسامین، یکسری از آزمایشات مرتبط با بیماری و عوارض تزریق خون، چند قلم از داروهای تخصصی (برابر فهرست ابلاغی)، هزینه آزمایشات مرحله اول و دوم تشخیص پیش از تولد جنین در زوج‌های تالاسمی مینور است.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران دارای تالاسمی نشان دار شده و می‌توانند از مزایای صندوق بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: مزایای صندوق شامل آزمایش (۲۶ کد خدمت)، خدمات بستری، پرتو پزشکی، خدمات پزشک، سنجش تراکم استخوان، خدمات روانشناسی، توانبخشی (۴ کد خدمت) و ویزیت (۸ گروه تخصصی) است.

کاملی ادامه داد: در ضمن مبلغ تحت پوشش صندوق به ازای هر بیمار برای خدمات دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲ معادل ۸۷ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال است که سالانه مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: نکته قابل توجه اینکه بیماران منتسب به نشان تالاسمی می‌توانند با رعایت ضوابطی، از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی و پس از بررسی و طرح و تأیید در کمیته‌های مربوطه بهره مند گردند.

کد خبر 6099003 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خدمات صندوق صعب‌العلاج برای بیماران تالاسمی
  • هوش مصنوعی قادر است بیماری‌های نادر را سال‌ها زودتر شناسایی کند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت