Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی دیار کریمان راهپیمایی سال ۹۹ را با خودروها، موتورها و دوچرخه های خود برگزار کرده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، ایستگاه آخرین سال از قرن ۱۳۰۰ به سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه رسید، اما این ۲۲ بهمن تفاوت بسیاری با سال های گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای از بدخواهان انقلاب تصور می کردند در این روزهای کرونایی ملت ایران سالگرد پیروزی انقلاب را به فراموشی سپرده اند و خبر از راهپیمایی نیست.

اما ورق جور دیگری برگشت و ملت ایران راهپیمایی سال ۹۹ را با خودروها، موتورها و دوچرخه های خود برگزار کرده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند.

اگرچه شرایط اجازه نمی داد بیش از حد مجاز هم کلام مردم فهیم کرمان شویم اما در محدود گفتگوهایی که با مردم داشتیم همه به اتفاق دلیل حضور خود را حمایت از انقلاب بیان کردند.

فارغ از حضور پر شور مردم برای حمایت از انقلاب، مردم از عملکرد ضعیف مسئولان به ویژه در قوه مجریه گلایه مند بودند و شرایط کنونی اقتصاد را در خور شان ملت قدرشناس ایران نمی دانستند.

یک کلام راهکار حل مشکلات را توجه به توان داخلی بیان کردند و از پافشاری بی نتیجه دولت برای برقراری ارتباط با آمریکای جنایتکار گلایه داشتند و از این حجم وابستگی عده ای از مسئولان عصبانی بودند.

اما ۲۲ بهمن تماشایی کرمان جلوه ای ویژه داشت، از میان خودروها که عبور می کردیم اغلب آن ها با پرچم ایران و تصاویر شهید سلیمانی تزئین شده بودند حال آنکه نوای سرودهای انقلابی در تک تک آن ها طنین انداز بود.

با وجود آنکه ساعت آغاز رژه موتوری گذشته بود همچنان سیلی از خودروها به محدوده هفت باغ شهر کرمان وارد می شدند، نصب بنرها، سرودهای انقلابی و مردمی که پرشور به حمایت از انقلاب آمده بودند، حال و هوای دیگری به چهره شهر داده بود.

عده ای از دوچرخه سواران زن و مرد با در دست داشتن پرچم های ایران و تصاویر حاج قاسم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده بودند و زیر لب سرود الله الله را زمزمه می کردند.

اهالی کرمان با در دست داشتن تصاویر و دست نوشته هایی به پویش #۲۲بهمن-تماشایی پیوستند و حمایت همه جانبه خود از انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.

امروز هم با گذشت همه خاطرات شیرینی که برجا گذاشت، تمام شد اما نشان داد که ملت ایران با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که در چند سال اخیر با شدت بیشتر با آن ها مواجه بودند، باز هم پای آرمان های انقلاب و خون شهدای خود ایستاده اند.

اگرچه همچنان بر سر عهد خود ایستادند و با تمام قوا خواهان گرفتن انتقام هستند و مسبب این ترور وحشیانه را آمریکا می دانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده

به گزارش همشهری آنلاین قاسم رائر حجازی از اهالی مهاباد در استان آذربایجان غربی، بعد از ۱۰۷ سال زندگی به دلیل کهولت سن درگذشت.

او وقتی جوانی ۲۰ ساله بود سغل معلمی را انتخاب کرد و به عنوان معلم در آموزش و پرورش مهاباد استخدام شد. این‌طور که اسعد رسولی، رییس آموزش و پرورش مهاباد می‌گوید از نخستین معلمان مهاباد بود. قاسم رائر حجازی وقت بازنشسته شد سابقه ۳۴ سال معلمی را در کارنامه خود داشت. هر چند سمت‌های دیگری را هم تجربه کرد اما هرگز گچ و تخته سیاه را رها نکرد و مسئولیت اصلی خودش را آموزگاری می دانست. به گفته رسولی، مرحوم حجازی علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسئولیت سازمان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید سابق) مهاباد را تجربه کرد.
کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان‌های کردی و فارسی از این معلم به یادگار مانده که هنوز چاپ نشده‌است. مرحوم حجازی در آرامستان باغ فردوس مهاباد به خاک سپرده می‌شود.
۴۷ هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز در مدرسه شهری و روستایی مهاباد در ۹۶۵ کلاس درس و در ۲۷۸ مدرسه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند. از این تعداد ۱۹۰ مدرسه در مناطق روستایی است. ۲۶ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی درس می‌خوانند.

بیشتر بخوانید:
کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود

کد خبر 849143 برچسب‌ها معلمان خبر مهم استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک