Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:38:53 GMT

پوشش ۴G در «گردنۀ گیان» تفرش برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۱۱۳۷

پوشش ۴G در «گردنۀ گیان» تفرش برقرار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹، بهره‌برداری از سایت نسل سه و نسل چهار ایرانسل در گردنۀ گیان، رسماً آغاز شد و این منطقه که تاکنون فاقد هرگونه پوشش ارتباطی بود، تحت پوشش شبکۀ نسل چهار اینترنت‌همراه قرار گرفت. با توجه به موقعیت صعب‌العبور و هوای سرد موجود در این منطقه، راه‌اندازی سایت ارتباطی با پیچیدگی قابل توجهی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم راه‌اندازی این سایت در محل گردنۀ گیان شهرستان تفرش، جمعی از مدیران منطقه‌ای ایرانسل، مهندس سیدعلی آقازاده استاندار، مهندس لادن مهدوی مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان مرکزی، مهندس عبدالرضا حاج‌علی‌بیگی فرماندار و حجت‌الاسلام حاجیلری امام‌جمعۀ شهرستان تفرش و جمعی از مدیران محلی حضور داشتند.

علاوه بر این سایت، راه‌اندازی سه سایت جدید و ارتقای سه سایت دیگر در استان مرکزی توسط ایرانسل، همزمان با دهۀ فجر انقلاب اسلامی انجام شده است تا پوشش حداکثری در این استان تأمین شود.

با راه‌اندازی این سایت، گردنۀ گیان در جادۀ منتهی به شهرستان تفرش از حالت نقطۀ کور ارتباطی خارج و پوشش نسل چهارم اینترنت‌همراه (۴G/LTE) در این منطقه برقرار شد. این جاده یکی از مهمترین جاده‌های منتهی به شهرستان تفرش است که تا کنون فاقد هرگونه پوشش ارتباطی بوده و با راه‌اندازی سایت تلفن‌همراه ایرانسل، به شبکۀ اینترنت پرسرعت همراه متصل شده است.

دره گیان یکی از راه‌های ارتباطی مهم و حادثه‌خیز استان مرکزی است و ایجاد سایت مخابراتی در این منطقه، با توجه به وضعیت جغرافیایی آن بسیار دشوار بود.

تأمین پوشش ارتباطی گردنه گیان در سفر وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات به استان مرکزی در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ مصوب شده و در دستور کار شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قرار گرفته بود.

کد خبر 5144106

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل تفرش تلفن همراه حاکمیت سایبری ویروس کرونا واکسن کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا نوآوری تحقیقات علمی جشنواره خوارزمی اینترنت همراه اول صندوق نوآوری و شکوفایی تولید دانش بنیان گوگل شهرستان تفرش استان مرکزی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد

رئیس اداره بنادر و دریانوری قشم، گفت: با توجه به مساعد شرایط جوی و آرام شدن دریا، تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علی اشتری امروز، اظهار داشت: از نخستین ساعات صبح امروز تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری قشم به دلیل شرایط نامساعد جوی و مواج بودن دریا و به منظور حفظ ایمنی مسافران به صورت موقت تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر با بهبود شرایط جوی و کاهش سرعت باد و ارتفاع موج، تردد در بندر شهید ذاکری مجدد از سر گرفته شد و مسافران می‌توانند از این بندر به جزایر لارک، هرمز و بندرعباس تردد کنند.

طبق اعلام اداره هواشناسی قشم امروز یکشنبه مناطقی از تنگه هرمز و شرق خلیج فارس نامساعد بوده و سرعت باد در ساعاتی به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز تا 2 متر خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک و صیادی باید از تردد در این شرایط جوی اجتناب کنند.

به گزارش تسنیم، بندر شهید ذاکری قشم دارای 14 پست اسکله برای پهلوگیری همزمان 14 شناور مسافربری است و هر 30 دقیقه یک شناور مسافربری را به اسکله شهید حقانی بندر عباس اعزام می کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود