Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:47:49 GMT

تصمیم شگفت انگیز، زیدان یک پدیده رو کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۱۲۰۱

تصمیم شگفت انگیز، زیدان یک پدیده رو کرد

زین الدین زیدان در دشوارترین مقطع رئال تصمیمی عجیب گرفت و با نیمکت نشین کردن ایسکو، به یک بازیکن ناشناخته میدان داد. پدیده 20 ساله ای که درخشان ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیداری حساس و در شبی که غایبان زیادی داشت، به راحتی توانست با دو گل بر ختافه غلبه کند. در این بازی ماروین پارک برای اولین بار در ترکیب ثابت رئال در یک بازی خانگی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ماروین از پدری نیجریه ای و مادری کره ای متولد مایورکاست و چند سالی است که در آکادمی رئال مادرید رشد و پرورش یافته و پس از کسب عنوان قهرمانی اروپا با جوانان رئال، مورد توجه زین الدین زیدان قرار گرفت. او شب گذشته نشان داد که توانایی و شخصیت لازم برای حضور در تیم اول رئال را دارد و زیدان حالا به شکل جدی روی او حساب می کند.

 

پیش از شروع بازی بحث بر سر این بود که ایسکو از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر و بسیاری معتقد بودند اگر ایسکو در ترکیب ثابت قرار نگیرد، آریباس و آنتونیو بلانکو شانس بیشتری برای حضور در ترکیب خواهند داشت ولی زین الدین زیدان یک بار دیگر از آن تصمیم های شگفت انگیزش گرفت و با قراردادن ماروین در ترکیب ثابت، همه را سورپرایز کرد. ایسکو روی نیمکت و ماروین در سمت راست و پشت سر آسنسیو.

 

 

 

 

او در سیستم 2-5-3 رئال مادرید، مرتب از دفاع به حمله می رفت و برعکس و این کار را با سرعتی خیره کننده نیز انجام می داد. یار مقابل ماروین، کوکوریا بود. بازیکنی شناخته شده برای رئال که محصول آکادمی لاماسیا بارسلوناست و در ایبار که بود، رئال را در بازی رفت فصل 19-2018 بسیار آزار داد ولی ماروین که در ابتدا مشکلاتی برابر او داشت، در نهایت توانست برنده اغلب دوئل ها شود و افسوس که دو ارسال خوب او با ضربه تمام کننده روبرو نشد. او و آسنسیو که هر دو اهل مایورکا هستند، سمت راست رئال را تبدیل به نقطه قوت تیم کرده بودند.

 

 

 

 

ماروین در بازی پیش فصل برابر ختافه که پشت درهای بسته به انجام رسید و رئال 6-0 برنده شد، چشم زیدان را به خود خیره کرد تا جایی که در بازی نخست فصل برابر سوسیداد در آنوئتا، زیزو ترجیح داد ماروین را جلوتر از بورخا مایورال و لوکا یوویچ بازی بدهد. تصمیمی که در آن مقطع انتقادات زیادی را باعث شد ولی زیزو روی باورهای خود ماند و ماروین در تیم اول حفظ شد. 

 

 

 

 

ماروین دیشب 55 دقیقه در زمین بود و به دلیل مصدومیت تعویض شد اما ثابت کرد که شایسته پوشیدن پیراهن تیم اول رئال است. او بارها در نیمه اول مورد حمایت و تشویق زیدان، ناچو، لوکا مودریچ و آسنسیو قرار گرفت و دقیقه به دقیقه بر اعتماد به نفسش اضافه شد. رئال این روزها مصدومان زیادی دارد ولی در چنین مقطع دشواری، زیدان بازیکنی را کشف کرده که به نظر، آینده درخشانی خواهد داشت: ماروین اولاواله آکینلابی پارک.

نام او را با مداد یادداشت کنید.

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید